Poslanec SLS Janez Ribič je na današnji seji odbora DZ za kulturo, šolstvo, šport in mladino ob obravnavi 32. predloga zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah v imenu odbora predlagal sprejetje dopolnilnega amandmaja. Odbor je dopolnilo sprejel.
Amandma, ki ga je predlagal Ribič, predlaga znižanje omejitev za televizijske oglase, "tako da skupni obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje v posameznem televizijskem programu Radiotelevizije Slovenija ne sme preseči 10 minut – prej je bila meja 12 minut v okviru vsake posamezne ure; v času med 18. in 23. uro pa ne sme preseči sedem minut v okviru vsake posamezne ure, prej devet minut."
Financiranje je urejeno specifično
Amandma sledi ureditvi iz predloga zakona o medijih, za katerega je DZ 15. 7. 2011 sklenil, da ni primeren za nadaljnjo obravnavo.
"Predlaga se znižanje obsega oglaševanja za javno radiotelevizijo, saj ima ta na področju medijev posebno vlogo, prav tako pa je njeno financiranje urejeno specifično. Za izvajanje javne službe se namreč zagotavlja sistemsko financiranje v okviru z zakonom predpisanega RTV-prispevka, iz česar sledijo tudi posebne programske zahteve in omejitve, ki so naložene javnim radiotelevizijam. Med tovrstne omejitve spadajo tudi omejitve pri oglaševanju, zato bi splošna izenačitev obsega oglaševanja javne radiotelevizije s komercialnimi televizijami postavila slednje v neenakopravni položaj," so zapisali v sporočilu za javnost v SLS.