Delež kolesarskega prometa v Ljubljani narašča in znaša okoli 14 odstotkov. Delež avtomobilskega prometa je v prestolnici 38 odstotkov, kar pomeni, da je potencialnih kolesarjev še veliko.
Kolesarski barometer med državami EU: Slovenija iz 12 mesta na sedmo
V kolesarske barometru, ki ga je Evropska kolesarska federacija objavila konec maja, je Slovenija med 27 državami Evropske unije zasedla sedmo mesto in glede na rezultat iz leta 2013, ko je zasedla 12. mesto, med vsemi državami članicami naredila največji skok proti vrhu lestvice. Slovenija je letos tako za sabo pustila kolesarski "velesili" kot sta Velika Britanija in Francija.
Pet kriterijev
Kolesarski barometer je opravljen na osnovi petih glavnih kriterijev: števila kolesarjev, ki kolo uporabljajo za dnevni transport, varnosti kolesarjev oziroma števila umrlih kolesarjev na cestah, obsežnosti kolesarskega turizma, prodaje novi koles na število kolesarjev in števila organizacij, ki promovirajo kolesarstvo.
Slovenci kupimo največ novih koles
Slovenija se je v obeh raziskavah, tako leta 2013, kot letos, glede števila prodanih koles, uvrstila na prvo mesto. Na tisoč prebivalcev tako letno novo kolo kupi 120 ljudi, kar je za 20 več, kot v najbolj "kolesarski" državi Danski. Bistveno slabše se je Slovenija odrezala v kategoriji varnosti kolesarjev, kjer je zasedla šele 13. mesto.
sergeja.hadner@zurnal24.si
.sj , mi je padlo na misel , kolk je pokradenih.( ker jih poznam kar nekaj, ki so jim vlomili v kleti in odnesli tudi po več koles..
Mojih 5 specialk in 3 navadna niso všteta !
"prodaje novi koles na število kolesarjev "Hm...čudn kazalec ... Ne bi rekel da bi se šlo glede na število državljanov ampak ok...kolesarjev.Drgač pa ja mogoče se tud zato pri nas več koles kupuje ker jih pri nas veliko… ...prikaži večo bolj kradejo kot v severnejših državah.