V primerjavi z ženskami spletno nakupovanje bolj prepriča moške, ki predstavljajo 64 odstotkov vseh spletnih kupcev, kažejo podatki raziskave MOSS.
Slovenski porabniki pri nakupih bolj zaupajo domačim trgovcem, saj jih le 16 odstotkov nakupe opravi tudi v tujini.
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj nekajkrat letno opravijo spletni nakup, je najti največ mladih. Tako je najbolj zastopana ciljna skupina od 25 do 34 let (31 odstotkov), spletnih kupcev, ki so starejši od 55 let, je slabih sedem odstotkov. Za starostno skupino od 25 in 34 let v primerjavi z ostalimi starostnimi razredi velja, da mesečno preživi največ časa na spletu (14 ur in 55 minut)
Najraje prek spleta kupujejo Primorci
Med regijami kjer prednjačijo spletni nakupovalci so Goriška, Zasavje in obalno-kraška regija, medtem ko je najnižji delež spletnih kupcev med uporabniki spleta v Pomurski (34 odstotkov) in Notranjsko-Kraški regiji (33 odstotkov).
Podatki raziskave MOSS razkrivajo tudi, da je med slovenskimi spletnimi uporabniki, ki vsaj nekajkrat letno nakupujejo preko spleta, četrtina takih, ki prihajajo iz dohodkovne skupine s povprečnim mesečnimi neto dohodkom med 730 do 1.100 evrov, sledijo jim porabniki, ki se uvrščajo s prihodki od 365 do 730 evrov mesečno (19 odstotkov).