Ko opazujem, v kakšnem breznu se je znašla Slovenija, se sprašujem, ali je vedenje na cestah morda ogledalo trenutnega razpoloženja družbe? So vozniki vse objestnejši zato, ker imajo občutek, da je država itak na psu in jim nihče nič ne more? No, kakorkoli, ob razpravah o varnosti v prometu se je treba tokrat vprašati predvsem, ali bi bilo prometnih nesreč in smrtnih žrtev manj, če poslanci lani ne bi razrahljali zakona, ki je policistom v številnih okoliščinah omogočal, da so divjakom zasegli vozilo. Šef Zavoda Varna pot Robert Štaba je pred kratkim dejal, da bi morali policisti od lanskega poletja vozilo zaseči 1.800 voznikom, če bi veljala pravila, ki jih vlada zdaj spet želi zapisati v zakon. Če je kdo od njih povzročil hujšo prometno nesrečo, ki je zahtevala tudi življenja, bi se morali poslanci zamisliti. Zahtevati odgovornost je v tej držav tako ali tako le pobožna želja.
Ničelna toleranca. In ker je prometna varnost zadnji mesec v središču pozornosti, bi bilo morda modro razmisliti tudi o popolni prepovedi vožnje pod vplivom alkohola. Pravilo 0,0! Če morajo za volan trezni sesti profesionalni šoferji ter mladi vozniki, zakaj ne bi ta pravila veljala za vse druge. Ste vedeli, da je za vsako tretjo prometno nesrečo s smrtnim izidom kriv alkohol? Lani je na naših cestah umrlo 130 ljudi, smrtonosna kombinacija alkohola in vožnje pa je tako vzela 43 življenj. Naslednji ste lahko vi ali kdo od vaših bližnjih. Mar to ni dovolj velik razlog za to, da vozite trezni?
Spet so na površju raznorazni bebavi članki o ničelni toleranci. Tega v razvitem svetu ni, je le v nekaterih postsocialističnih državah. Take bedarije propagirajo le osebki, ki ne poznajo statistike - 2/3 nesreč zagrešijo objestni mladi vozniki z premočnimi stroji,… ...prikaži več, osebki, ki se med vožnjo posvečajo vsemu drugemu (preverjanje makeupa, telefoniranje, branje in pisanje sms, prerekanje s sovoznikom, ...), nedeljski vozniki in podobni mečkači, možni samomorilci ter brezobzirni kamionarji, ki vozijo neustrezno opremljeni, prehitevajo in divjajo ali pa mečkajo (povzročajo zastoje). Nenazadnje pa tudi izvajalci del na cestah z nesmiselnimi omejitvami in zaporami.Krivda pa je tudi na zakonodaji in sodstvu, ki omogoča izbegavanje kazenskih postopkov v nedogled.
temu se ne reče red ampak inkasantstvo. Vedno bo nasankal tisti ki ni naredil skoraj nič nevarnega pravi norci pa se prosto vozijo dalja.
A lahko prenehate pametovat, nič alkohola... bogi župnik ali pa gospodje in gospe, ki si zjutraj privoščite dve žlici Švedske grenčice za boljšo prebavo.... Tale članek me je pa resno »razkuril«. Spet na dnevni bazi berem komentarje, članke, pripombe in… ...prikaži več poslušam v medijih bistroumne izjave rednih uporabnikov mestnega prometa, samooklicanih strokovnjakov za varnost v cestnem prometu, ki s svojimi dragimi nefunkcijonalnimi idejami »rabutajo« državno blagajno. Se je kdaj kdo vprašal, kdo so v večini povzročitelji hudih nesreč v prometu? Ponavadi so to ljudje, ki proti njim že tečejo skoraj zapadli postopki na naših neskončno počasnih sodiščih, ljudje, ki so uradno nezaposleni, s hitrimi, neregistriranimi vozili, neobremenjeni z odvzemom vozniškega dovoljenja, ker ga tako ali tako nimajo...Takoj, ko jim bodo organi pregona zaplenili vozilo, bodo kupili drugega in nadaljevali svoje poslanstvo. Žrtev novega zakona pa bo državljan R Slovenije, ki se vozi z veljavnim vozniškim dovoljenjem, i