"Saj ne vem, ali se kdo iz nas ne dela norca. Ker več dni nihče v zdravstvenem domu (ZD) ni dvignil slušalke, sem se moral odpeljati do ambulante, tam pa me je medicinska sestra okarala, ker se nisem naročil po telefonu," nas je razburjen v uredništvo poklical M. Jusifovič iz Maribora.
Skrb za pacienta in telefon
Da se pacienti velikokrat jezijo zaradi nemogočega naročanja po telefonu, so nam potrdili tudi v ZD Adolfa Drolca Maribor. "Pacienti nas pogosto opozarjajo, da težko vzpostavijo stik za naročanje prek telefona. Tega se zavedamo tudi sami, saj ena medicinska sestra v ordinacijskem času istočasno opravlja neposredno zdravstveno nego pacienta, ki je v obravnavi, sprejema telefonske klice za informacije, ki so lahko le tehnične ali administrativne narave, po telefonu daje zdravstvene nasvete, najpogosteje pa po telefonu naroča paciente," so pojasnili na upravi ZD Adolfa Drolca ter dodali, da je del in birokracije, ki jih mora opraviti medicinska sestra še več.
Tudi France Prosnik, varuh bolnikovih pravic, je povedal, da ima kar nekaj pritožb glede telefonskega naročanja, in dodal: "Uvesti bi bilo treba prostovoljce, ki bi se oglašali na telefon in naročali paciente."
O čemu sploh govorite. V LJ ZD sploh ne morem do svojega zdravnika , če se en dan prej ne naročim PRI SESTRI MOJEGA izbranega zdravnika.O kakšnih volonterjih tle fantazirate ?
več delam več imajo drugi.
Ne samo to, s prostovoljstvom najbolj mahajo taki, ki samo prav gotovo niso kaj takega že počeli.