"Ker prevozim veliko kilometrov, sem se takoj po nakupu avta odločil za predelavo na plin. Ko sem podjetje G-1 prvič kontaktiral, so mi zagotavljali, da je motor mojega avta optimalen za predelavo, da so jih predelali že veliko in z njim ni nobenih težav," bralec pojasnjuje svoje izkušnje s podjetjem.
A ko je prvič poskušal zagnati motor, je bil njegov zvok neobičajen, nenavadno je tudi trzal. Že prvi dan je moral mehanik sistem popravljati.
"Bilo je malce bolje, a še vedno ne tako, kot bi moralo biti," poudarja bralec in dodaja: "Pri njih sem bil na servisu sedemkrat in postopek je bil vedno isti: Avto so priključili na računalnik, spremenili nekaj nastavitev in me odslovili. Napako so sicer vedno odpravili, a vedno se je pojavila nova. Serviser pa je tarnal, češ, da njihovi tržniki vse stranke prepričujejo v predelavo, a da je nekatere avte praktično nemogoče predelati."
G-1 v stečaj, njihov posel prevzelo novo podjetje
Ko jim je v osmem zahtevku za reklamacijo poslal elektronsko pošto, je dobil odgovor, da ni bila dostavljena.
"Prav on me je kontaktiral in pripravil informativni izračun, po tem, ko sem se odločil za predelavo in sem izpolnil obrazec na njihovi spletni strani," pravi.
Zahteval je, naj mu sistem popravijo, ali pa vrnejo denar in ga odstranijo iz vozila. Odgovor se je glasil: Smo novo podjetje, napravo vam lahko pregledamo in poskušamo pomagati.
Direktor podjetja Ra-Cen Primož Pogorevc zanika, da bi pri njih delali isti ljudje, kot v G-1. "Zaposlili smo le enega mehanika, ki nas je prosil, če ga vzamemo v službo. Zdaj bomo na tej lokaciji strankam ponujali celostni servis za vozila, ne le vgradenj plinskih sistemov," pravi.
Nenavadna lastniško-direktorska hobotnica
Zanimive pa so tudi lastniško-direktorske povezave podjetij, ki so vpletene v to zgodbo. Nekaj manj kot 20 odstotni lastnik družbe G-1 je podjetje Skupina Plineks, kjer je direktor Marko Koprivnikar, družbo pa ima v lasti Alenka Lah.
Skupina Plineks ima v lasti tudi družbo Plineks, kjer je bil do leta 2014 direktor Koprivnikar, od takrat dalje pa podjetje vodi Primož Pogorevc. Pogorevc pa je direktor in skupaj z Lahovo tudi solastnik družbe Ra-Cen – ta po navedbah bralca z večinoma istimi zaposlenimi posluje v prostorih podjetja G-1, ki je šlo v stečaj.
"Ko sem jih poklical, so mi dejali, da so novo podjetje in če želim uveljavljati reklamacijo, naj se dogovorim s stečajno upraviteljico G-1," je ogorčen bralec in dodaja: "Izgleda kot bi podjetje dali v stečaj, da bi se izognili morebitnim tožbam in zahtevkom za reklamacije. Ko sem se šel nato malce pozanimati, sem ugotovil, da naj bi bilo teh kar veliko."
Če ste torej avto na plin predelali pri podjetju G-1, se lahko za garancijo obrišete pod nosom. "Mi garantiramo le za storitve in produkte, ki jih izvede podjetje Ra-Cen," poudarja Pogorevc. Priznava, da je veliko strank, ki vozilo pripeljejo na servis, zmedenih, ko na naslovu, kjer bi moralo biti podjetje G-1, najdejo družbo Ra-Cen.
Na suhem ostal tudi Mirko Tuš
"Ko sem se o razmerah pozanimal pri nekem drugem podjetju, ki se ukvarja s predelavo avtov na plin, so mi dejali, da so se v G-1 ušteli z lastnim razvojem, ki ni deloval, kot bi moral. Ker so imeli svojo programsko opremo pa druga podjetja teh sistemov sploh ne morejo servisirati," nam še je povedal bralec.
"Če druga podjetja ne znajo servisirati teh sistemov, je to njihov problem. Mi znamo servisirati avtoplinske sisteme različnih proizvajalcev. To je približno tako, kot če bi nekdo rekel, da zna menjati jermen motorja pri Škodi, ne zna pa ga pri Seatu. Mi tem strankam znamo pomagati. Bilo bi neodgovorno, da bi vse, ki so predelavo vozila zaupali G-1, pustili na suhem in jim nihče ne bi nudil podpore," odgovarja Pogorevc.
A Pogorevčeve trditve ne držijo povsem. Podjetje G-1 je bilo izbrano za slovenski Startup leta 2009. V promocijskem videu so pohvalijo, da so razvili lasten sistem z lastno tehnologijo, ki da prinaša izboljšave pri delovanju motorja.
Na suhem je ostal tudi Mirko Tuš, ki je podjetju G-1 leta 2008 zagotovil denar za razvoj in bil od takrat 26 odstotni lastnik.
Tukaj je dobro opisano.http://mercedes-benz.mojforum.si/mercedes-benz-about2317.html
Pozabil si napiat: plačan oglas.
Razumem da je nekomu všeč G1 nekomu pač drugi izvajalci itd. samo zakaj toliko govora o Plineksu? Po komentarjih sledeč so očitno res najmočnejši... sam imam prins sistem ampak slabše verjetno nemore bit, ko kupim drugi avto dam notri PlineksPro… ...prikaži več in adijo... Vsi neke subvencije in popuste tralala obljunljajo... na Plineksu pa dobiš razumljivo razlago ugodno ceno in še dolgotrajno delovanje, če ne bi montiral v svoj avto prinsa bi pa res mogoče prišparal kaj na gorivu kot moj tast ki ima PlineksPro sistem, ne pa da vse kar dobim 15.ga dam mehaniku