Logisti. Želeli bi si povezovanja in strateškega partnerja. Za zdaj ga ni.
Koper. “Morebitno angažiranje Hartmuta Mehdorna, nekdanjega prvega moža Deutsche Bahna (Nemških železnic), ki si ga je za sanatorja Slovenskih železnic omislil predsednik vlade, ne gre povezovati z načrti o koprskem logističnem holdingu,” je zatrdil zanesljiv vladni vir.
Pahor obiskal Luko
Obisk. Koprsko pristanišče si je včeraj ogledal premier Borut Pahor in med drugim napovedal, da bo državni prostorski načrt čim prej sprejet. Vlada naj bi o njem odločala predvidoma 13. maja. Kot je poudaril Pahor, je treba stvari v Luki prej urediti tako, da bo za strateškega partnerja vstop v družbo pomenil vstop v zdravo naložbo.
Obisk. Koprsko pristanišče si je včeraj ogledal premier Borut Pahor in med drugim napovedal, da bo državni prostorski načrt čim prej sprejet. Vlada naj bi o njem odločala predvidoma 13. maja. Kot je poudaril Pahor, je treba stvari v Luki prej urediti tako, da bo za strateškega partnerja vstop v družbo pomenil vstop v zdravo naložbo.
Luka zapušča Intereuropo?
Z Deutsche Bahnom ali njegovo hčerinsko družbo Schenker, ki načrtuje tudi vzpostavitev novega logističnega centra v Sloveniji, pa se ne pogovarjajo niti v Intereuropi, so nam zatrdili v družbi. Intereuropa je sicer v strategiji do leta 2014 med pet ključnih strateških ciljev uvrstila vzpostavitev strateškega partnerstva; a trenutno se ukvarja predvsem z zagotavljanjem likvidnosti in dolgoročne finančne stabilnosti. In čeprav bi si želeli povezovanja med slovenskimi logisti, se jim obeta drugače. Po naših informacijah bodo namreč nadzorniki Luke v kratkem obravnavali tudi strategijo upravljanja naložb; poznavalci ob tem napovedujejo tudi razpravo o prodaji deleža v Intereuropi, kjer ima Luka 25-odstotni delež.