Gorenjska. Občina Jesenice je na ministra za okolje Roka Žarnića in Geodetsko upravo RS (Gurs) tudi v imenu Kranjske Gore in Občine Žirovnica naslovila drugi protest proti selitvi geodetske pisarne z Jesenic. Tokrat tudi zaradi datuma na dokumentu, s katerim je geodetska uprava občine obvestila o zaprtju jeseniške pisarne.
Danes še, jutri ne več
Kot so zapisali v protestu, so v petek, 28. maja, na elektronski naslov občin prejeli sporočilo direktorja kranjske območne geodetske uprave Jožeta Cvenklja, ki nosi datum 27. april, s katerim jih je uprava seznanila, da bo zadnji uradni dan pisarne na Jesenicah danes, na novi lokaciji v Radovljici pa bo pisarna poslovala že jutri. Občine moti predvsem to, da glede na mesečno zamudo pri pošiljanju niso mogle ugovarjati nameravani selitvi pisarne, zato predlagajo, da Gurs odločitev o preselitvi pisarne znova pretehta in tako, kot je napovedala, omogoči možnost neposrednega stika s strankami na Jesenicah vsaj nekaj dni v tednu. Občine pa so pripravljene tudi pomagati pri iskanju morebitne nove lokacije za pisarno.
Nedolžna napaka?
Kot je včeraj za Žurnal24 povedal Aleš Seliškar, direktor Gursa, s protestnim pismom občin še niso seznanjeni, zato ga ne morejo komentirati. Seliškar je pojasnil, da je datum dopisa napačen: “O predvideni selitvi smo občinam na njihove ugovore odgovarjali pisno, razloge za predvidene spremembe pa smo pojasnili tudi na sestanku. Obljubili smo, da bomo pri reorganizaciji poskrbeli, da ravni storitev ne bomo poslabšali, saj so naši podatki in storitve v vse večji meri dosegljivi po elektronski poti in na upravnih enotah.”
Dodal je, da bodo verjetno na dozdajšnji lokaciji še nekaj časa in vsaj nekaj dni v tednu zagotavljali neposreden stik s strankami med uradnimi urami, vendar zaradi zaostrenih finančnih razmer uradnih ur na Jesenicah ne bo.
Bojijo se prihodnosti
Seliškar je poudaril, da je zmanjševanje števila geodetskih pisarn posledica zmanjševanja kadra v državni upravi zaradi zmanjšanja sredstev za njihovo poslovanje: “Kljub temu želimo predvsem z razvojem informacijskih rešitev zagotavljati enako ali boljšo raven naših storitev. Bojimo pa se, da bo v bodoče tudi to nemogoče.”