Slovenija
9 ogledov

Prodaja glasbe še kar raste

glasba iStock Žurnal24 main
Čeprav so bili prihodki od prodaje digitalne glasbe lani za 40 odstotkov višji od tistih leta 2006, pa to ni dovolj za glasbene založbe.

Prihodki so se tako lani na svetovni ravni povečali na 2,9 milijarde dolarjev, vendar tolikšna rast ni dovolj, da bi glasbenim založbam pokrila izpad prihodkov zaradi velikega padca prodaje zgoščenk. Poleg tega se rast prodaje digitalne glasbe upočasnjuje, opozarjajo v mednarodnem združenju fonografske industrije (IFPI). Po njihovih podatkih se je namreč prodaja s 380 milijonov dolarjev v letu 2004 leto pozneje potrojila, v letu 2006 pa podvojila, medtem ko se je lani prodaja, kot rečeno, povečala le za 40 odstotkov.

Do upadanja prodaje glasbenih zgoščenk sicer prihaja tako zaradi vse večje priljubljenosti digitalne glasbe, ki jo uporabniki kupujejo prek spleta, kot tudi zaradi piratstva oziroma nezakonite izmenjave glasbe prek spleta.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.