Na območju občine Zagorje se zaključujejo dela na kolesarski stezi Primoža Rogliča, ki poteka vse od železniške postaje Zagorje ob Savi, preko Repnika v Kisovec in Izlake, skorajda do Orehovice tik pod trojanskim klancem.
Nad kolesarji bodo na poti po Zagorski dolini odslej bdeli policisti kolesarji, so sporočili iz Policijske uprave Ljubljana in že priložili fotografije policistke in policista, ki se po novi stezi prevažata s kolesi.
Ustavila sta se tudi pri odcepu na robu Kisovca, ki od regionalne ceste pelje proti vasi Strahovlje, kjer stoji domača hiša Primoža Rogliča.
Velikemu rumenemu kolesu na križišču družbo dela črno-rdeči bik, simbol znamenite španske Vuelte, ki jo je Roglič osvojil kar trikrat zapored.
"Ker so kolesarji poleg pešcev najbolj ogrožena in izpostavljena skupina prometnih udeležencev, bodo policisti na prometnih površinah namenjenih kolesarjem ter tudi drugje, prisotni v okviru različnih oblik policijskega dela, med drugim tudi s kolesi," so obrazložili na PU Ljubljana.
"Policisti kolesarji bodo poleg preventivnega svetovanja kolesarjem opravljali naloge opazovanja, patruljiranja terenu, usmerjanje prometa in druge pomoči občanom. Poleg preventivne dejavnosti bodo ugotavljali tudi kršitve s področja cestnoprometnih predpisov, javnega reda in miru ter odkrivali in preprečevali kazniva dejanja," so še opisali naloge na novo vzpostavljene enote.
V več polovici primerov povzročitelji
Vozniki koles so v najhujših prometnih nesrečah v več kot polovici primerov povzročitelji nesreče. Kolesarji so lahko tudi žrtve drugih udeležencev v cestnem prometu, največkrat prehitrih voznikov in tistih, ki vozijo pod vplivom alkohola, so še dodali na PU Ljubljana.
Projekt kolesarske steze, dolge več kot deset kilometrov, je bil v veliki meri podprt s strani infrastrukturnega ministrstva in Kohezijskega sklada Evropske unije. Občina Zagorje je primaknila okoli dva milijona evrov.
dezurni@styria-media.si
Pri nas pa kar jahajo po pločniku!
Zakaj je to potrebno? Dežurstvo policije na kolesarski stezi? Zakaj ne na cesti, kjer je več neprilagojenih udeležencev? Se bojijo mopedistov, e-skirojev, predelanih e-mtb? Ker tisti, ki goni kolo ne razmišlja o kršenju predpisov, ima preveč dela s sabo.
Ugodje na račun nas