“Država se je reševanja Adrie lotila povsem napačno in ne verjamem, da bo ta model uspešen,” opozarja Andraž Grahek iz KD Skladov.
Na Adrii namreč vsak mesec nastane dodatnega pol milijona evrov neporavnanih zapadlih terjatev. Država ima v Aerodromu Ljubljana, ki bo terjatve v višini 2,4 milijona evrov pretvoril v lastniški delež hčerinske Adrie Tehnike, nekaj več kot 50-odstotni lastniški delež.
A ker je tretjina Aerodroma v lasti malih delničarjev, to je fizičnih in pravnih oseb, bi morali nadzorniki upoštevati interes vseh lastnikov, meni Grahek. Opomni, da je tudi delnica Aerodroma z rekordnih 130 padla na 17 evrov, kar je zelo slabo. Ker pa ima Aerodrom v primerjavi z Adrio veliko boljši poslovni rezultat, je država očitno v tem videla elegantno rešitev, meni.
Lani tri milijone
V Aerodromu so tudi potrdili, da so že avgusta lani v sklopu rebalansa “zvišali poslovne odhodke za namene trženja za 2,9 milijona evrov, in sicer na podlagi pogojno sklenjenega dogovora z Adrio Airways”.