Bled. “Odsek je zelo nevaren in prej ali slej se bo zgodila nesreča, vendar upam, da težave ne bodo reševali šele po tem,” je o nevarnem odseku na regionalni cesti Bled–Bohinj, kjer je mogoče zaviti v Mačkovec, dejal Miro Ulčar, direktor Infrastrukture Bled.
Na tem odseku tovornjaki in osebna vozila zavijajo na cesto do centralne čistilne naprave in blejskega zbirnega centra za odpadke, ki ga selijo z zdajšnje lokacije ob poslovni stavbi Infrastrukture Bled. Zavijanje z regionalne ceste je zelo nevarno, saj je to raven del ceste, na katerem je dovoljeno prehitevanje in so hitrosti velike. “Vozniki prav tu pritisnejo na plin in dogaja se, da naši tovornjaki zavijajo levo, medtem ko jih vozniki po levi prehitevajo. Težave bi rešili z odstavnim pasom, do takrat pa bi morda lahko postavili vsaj prometni znak za omejitev hitrosti in narisali neprekinjeno črto,” je pojasnil Ulčar, ki meni, da bi morali težavo rešiti pred selitvijo zbirnega centra, ko bo na omenjeni cesti še več prometa in bodo tvegali tudi občani, ki bodo tja vozili odpadke.
Miro UlčarPrej ali slej se bo zgodila nesreča in upam, da težave ne bodo reševali šele po tem.
Na potezi je občina
Poleg tega imajo vozniki tovornjakov težave z zavijanjem, saj je cesta v Mačkovec ozka in strma, tovornjaki s prikolico pa do nove lokacije zbirnega centra sploh ne morejo. Na Direkciji Republike Slovenije za ceste (DRSC) so pojasnili, da bi morala za priključek na regionalno cesto, glede na to, da je zbirno dvorišče občinsko, poskrbeti občina, ki pa mora od DRSC pridobiti soglasje. Blejski župan Janez Fajfar je povedal, da se z DRSC dogovarjajo o rešitvi in gradnji odstavnega pasu, ceste v Mačkovec pa ne morejo širiti, ker gre za plazovit teren. “Teh težav sploh ne bi bilo, če bi bila južna obvoznica že zgrajena, ker pa je še ni, bomo morali poskrbeti za varno zavijanje z glavne ceste,” je dodal župan.