V Poslovnem centruso združili nekatere že poznane informacijske storitve, kot so e-Arhiv, Moja pošta, Pošta®ca in Nadomestni informacijski center, ki jim zaupa že več kot 100.000 uporabnikov, hkrati pa uvajajo več novih, namenjenih najširšemu krogu poslovnih uporabnikov.
Samostojnim podjetnikom ter malim, srednjim in velikim podjetjem odslej nudijo možnost ugodnega mesečnega najema poslovnih osebnih računalnikov z dodatno opremo, zbirke pisarniških programov Microsoft Office in poslovnih storitev za e-pošto (Poslovna e-pošta), shranjevanje in izmenjavo dokumentov (Moj Portal), sodobne komunikacije (Komunikator) in virtualni disk (Superdisk).
Z novimi storitvami, ki temeljijo na preizkušenih tehnologijah vodilnih ponudnikov, lahko podjetja brez začetne investicije in za predvidljive mesečne stroške celovito opremijo svoje zaposlene z vsem, kar potrebujejo za učinkovito delo. Prav tako se izognejo dragim vlaganjem v lastno informacijsko opremo, ki hitro zastara, in spremenijo kapitalske stroške v operativne.
Prilagodljivost, svetovanje in brezplačen preizkus
Pri snovanju novih storitev so veliko pozornosti namenili temu, da si jih lahko vsako podjetje kar najbolje prilagodi lastnim potrebam in zmožnostim ter si sproti prilagaja stroške. Seveda so uporabili še svoje logistične zmogljivosti z vključitvijo hitre brezplačne dostave naročene strojne in programske opreme ter poskrbeli za brezplačno telefonsko svetovanje (080 14 46) pri nakupu, nameščanju in uporabi.
Več informacij, vključno s 30-dnevnim brezplačnim preizkusom storitev, je na voljo na spletni strani www.poslovnicenter.si.