13. junija naj bi podizvajalci zaprli pomursko avtocesto za tranzitni promet med avtocestnima priključkoma Vučja vas in Lenart, ker jim Dars namesto SCT-ja ni pripravljen poplačati opravljenih del. Minuli teden je pod celostno podobo GZS in z njenim žigom na Dars kot upravitelja avtoceste priromala vloga za zaporo avtoceste, a se je izkazalo, da je vlogo v imenu Združenja izvajalcev zaključnih del v gradbeništvu Slovenije pri GZS podpisal kar predsednik omenjenega združenja Mirko Požar.
V GZS je očitno zaradi tega nastal vihar, generalni direktor GZS Samo Hribar Milič pa je pojasnil, da je prišlo do neljube napake. Takšno vlogo, ki imajo lahko za GZS materialne posledice, bi namreč mogel po zakonu o gospodarskih zbornicah podpisati le zakoniti zastopnik GZS ali oseba po njegovem pooblastilu, česar pa Hribar Milič ali kdo z njegovim pooblastilom ni storil.
GZS kot pravna oseba, ki bi za organizacijo takšne zapore tudi materialno odgovarjala, zanjo sploh ni vedela, zato je Dars kot upravljavca avtoceste zaprosila, da šteje vlogo za izdajo dovoljenja za zaporo pomurske avtoceste za brezpredmetno, so sporočili iz Darsa.
Na GZS so sicer izrazili obžalovanje, da se preklic napovedane zapore pomurske avtoceste v medijih prikazuje kot nasprotovanje vodstva zbornice poplačilu izigranih podizvajalcev, in pojasnili, da se pri vseh svojih aktivnostih izrecno zavzemajo za pošteno plačilo podizvajalcev, še posebej s strani države.
Dars je že pred dnevi napovedal, da bo vlogo za zaporo avtoceste zavrnil, saj da zakon o cestah določa, da so športne in druge prireditve na avtocestah in hitrih cestah, zaradi katerih bi jih bilo treba popolnoma zapreti za promet, prepovedane oziroma niso dovoljene.
Če bi do zapore vseeno prišlo, pa bi Dars izvajalce zapore nemudoma prijavil policiji oziroma prometnemu inšpektoratu.