Slovenija
32 ogledov

Policija maratonsko v nadzor hitrosti

slovenija 01.07.2011 policija, policijska patrulja, kontrola, radar, ustavljanje Boštjan Tacol
Prihodnji teden bo potekal vseevropski nadzor hitrosti, v okviru katerega bodo slovenski policisti v četrtek, 16. aprila izvedli prvi "maraton nadzora hitrosti".

Vseevropski nadzor hitrosti bo potekal med 13. in 19. aprilom. V tem času, natančneje v četrtek, 16. aprila, bo v večini evropskih držav potekal tudi t. i. maraton nadzora hitrosti oz. "speed enforcement marathon", ki se mu letos pridružujejo tudi slovenski policisti.

Ta dan bodo policisti v nadzor nad prehitrimi vozniki vključili vse razpoložljive kadrovske in tehnične vire. Nadzor bo opravljalo okoli 250 policistov, in sicer na več kot 700 nadzornih točkah. Nadzorne točke so bile določene na podlagi analiz stanja prometne varnosti ali pa so jih predlagali občani preko aplikacije Predlagaj prometno kontrolo.

Letos več smrti, kot lani v enakem obdobju

Prometna varnost je v letošnjem letu nekoliko slabša kot v enakem obdobju preteklega leta. Do današnjega dne je namreč umrlo 23 oseb, lani v enakem obdobju pa 20. V letu 2013 je v enakem obdobju umrlo 25 oseb.

"Izstopajoč vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami je še vedno neprilagojena hitrost, ki jo policisti ugotavljajo kot primarni vzrok ali v povezavi z ostalimi vzroki," pri tem izpostavljajo pri slovenski policiji.

O prometu in varnosti v prometu lahko veliko informacij najdete na forumu med.over.net

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 14
  • Pepi 07:14 14.april 2015.

    Ravno kar poslušam po radiu: 700 lokacij-250 policistov,res ,da matematika ni bila moja bolša stran,ampak tole mi pa ne gre nekako????

  • Pepi 07:14 14.april 2015.

    Ravno kar poslušam po radiu: 700 lokacij-250 policistov,res ,da matematika ni bila moja bolša stran,ampak tole mi pa ne gre nekako????

  • Avatar praufo
    praufo 21:10 13.april 2015.

    Prepričan sem, da prehitevalnega pasu ne zasedam nezakonito, ker ga zelo malo zasedam, vem pa da je to ene vrste dirkalna steza. Če bi ti res vozil le 120 km/h po avtocesti, najbrž ne bi mislil na prehitevalni pas, ker ...prikaži več ga nebi potreboval. Na tem pasu se vozi mnogo, mnogo hitreje. Ampak štos je v tem, da tudi višja stabilna, varna hitrost ni napačna, če so zato izpolnjeni pogoji. Cilj je, da hitreje pridemo na cilj. Druga zgodba je pa divjanje in dirkanje, ponavadi za dokazovanje al pa praznenje odvečne energije.