Slovenija
105 ogledov

Podeseteril spletno prodajo

Aleš Černe mediaspeed
Rezultat. Prodaja prek spleta je izjemen potencial za rast, ugotavljajo v Hervisu.

“Naše poslovanje lani je bilo glede na leto prej le malenkost slabše, glavni krivec je bila slaba zima skoraj brez snega v zadnjih dveh mesecih leta; k upadu pa nekaj gotovo pripomore tudi psihološki učinek protestov ter nesoglasij v koaliciji. Po drugi strani pa z veseljem ugotavljamo, da se nam je v zadnjem letu podeseterila spletna prodaja,” pravi Aleš Černe, prvi mož Hervisa.

Trgovec s športnimi oblačili in opremo je tudi pomemben sponzor. “Kriza ni vplivala na to, da bi se odločili za pomembne reze v sponzorska sredstva; slovenski šport podpiramo še naprej, ohranili smo sponzoriranje nogometne reprezentance, smučarske zveze ... Umaknili smo se le iz nogometnega pokala Slovenije, saj pričakovanih rezultatov v smislu popularnosti in gledanosti tekmovanja ni bilo,” pojasnjuje.

Tožba soseda

Hervisu sicer za vratom čepi tožba najboljšega soseda zaradi spora okoli prostorov v Kopru. Tožbeni zahtevek Mercatorja je bil izjemno visok, presegel je dva milijona evrov. Prva obravnava je bila na koprskem okrožnem sodišču februarja lani, nadaljuje pa se v petek. Spor med trgovcema je nastal zaradi prostorov, ki jih je imel Hervis najete v Mercatorjevem hipermarketu v Kopru. Iz njih se po izteku desetletne pogodbe z možnostjo podaljšanja namreč ni izselil vse do takrat, ko je našel nove primerne prostore za trgovino v letu 2010. Mercator je predlog sodišča za mediacijo odbil, nato pa je svoj odškodninski zahtevek močno znižal – z dobrih dveh milijonov na 342 tisoč evrov; višino škode mu je namreč izračunala najeta svetovalna hiša.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.