Hrup. Stanovalci ob Cesti Staneta Žagarja v Kranju opozarjajo na nenehno slabšanje kakovosti življenja. Vodstvo občine jim kaj več kot boljšo koordinacijo semaforjev in tehnične podpore k večji pretočnosti prometa trenutno ne more obljubiti.
Hrup in tresenje
“Izpostavljeni smo stalnemu čezmernemu hrupu in tresenju, tudi ponoči,” tožijo stanovalci in dodajajo, da stoječe kolone nastajajo tudi zunaj prometnih konic, posledice pa so med drugim čezmerno onesnažen zrak, težave pri vključevanju s stranskih ulic in zmanjšana prometna varnost.
Po njihovem mnenju bi bila najučinkovitejša rešitev severna obvoznica, se pa zavedajo, da je ne bo še kar nekaj časa, zato upajo, da bo občina ublažila stanje ali pa vsaj preprečila nadaljnje obremenitve.
Blažilni ukrepi
Pri mestni upravi se z ugotovitvijo strinjajo. “Problem preobremenjenosti Ceste Staneta Žagarja in Oldhamske je rešljiv z izgradnjo severne obvoznice,” so zapisali. Koordinacijo semaforiziranih križišč naj bi izboljšali še letos, tehnična podpora za večjo pretočnost pa bo sledila prihodnje leto.
Kako daleč je Kranj od realizacije sicer več desetletij stare ideje o severni obvoznici, pove odgovor Direkcije Repubike Slovenije za ceste. “Investicijski projekt za severno obvoznico Kranj v nacionalnem razvojnem programu ni odprt.Prvi korak do uresničitve projekta je sprejetje prostorskega dokumenta s strani Mestne občine Kranj in nato vključitev projekta v nacionalni razvojni program. Potem sledijo vsa predhodna dela, pridobitev projektne in investicijske dokumentacije, odkupi zemljišč, sporazumi o sofinanciranju,” so pojasnili.