Slovenija
66373 ogledov

Opozarjali na prevaro, to se je izkazalo ...

Lidl Anže Petkovšek
Prejšnji teden smo poročali o opozorilu Lidla pred prevaro. A izkazalo se je, da ni šlo za prevaro.

"Kupce obveščamo, da so se na vhodih naših trgovin znašla obvestila o možnosti dodatnih popustov. Gre za prevaro, zato pozivamo, da ne klikate na povezave ali si naložite aplikacije, saj se s tem izpostavljate nevarnosti zlorabe podatkov oziroma nepredvidenim stroškom," je Lidl prejšnji teden zapisal na tviterju. 

V Lidlu so potrdili, da so umaknili obvestilo, da gre za prevaro in potrdili, da so v stiku s podjetjem Vivid Money.

Oglasil se nam je tudi Adrian Smiatek, ki je v tem podjetju odgovoren za komuniciranje.

"Ni šlo za prevara ali kaj podobnega. Vivid Money je mobilna banka s sedežem v Berlinu, ki med drugim ponuja tudi povračilo dela denarja za nakupe, tako imenovani cash-back, med drugim tudi v Lidlovih supermarketih," je pojasnil Smiatek.

Zaplet je po njegovih besedah zakuhal navdušen uporabnik njihovih storitev, ki je informacijo o mobilni banki in možnostih, ki jih ponuja, nalepil na vrata Lidlovih trgovin v Sloveniji.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 4
  • rd2dmk2 10:21 11.april 2021.

    hm kralji ulice ne smejo pohajkovati po parkiriščih Lidla, tu pa pride en osebek in lima oglase , ki hvalijo trgovca iz oglasa. ma dejte no mir. če bi jest nalimal sam en oglas, ki bi potrošnike opozarjal na slabo ...prikaži več prakse tega trgovca bi v petih sekundah vse varnostne službe se se zgrnile name in vsi vele advokati bi dobili delo, da bi me preganjali. sicer pa na konzervah tud piše naknada 50 lip.. naj lidl vrne za vsako konzervo 50 lip, se jih ne branim, bom poleti porabil čist lohk.

  • Slavko Krizman 20:06 10.april 2021.

    "navdušen uporabnik"...pa kaj smo leta 1800 al kaj ...plačan je bil in je dal reklamo tam kamor jo je moral