Slovenija
2637 ogledov

Pivovarna prodaja vodo Zala Hrvatom

pivovarna Union Saša Despot
Po napovedani selitvi proizvodnje piva iz Ljubljane v Laško je Pivovarna Laško Union prodala še dve blagovni znamki.

Pivovarna Laško Union in slovenska družba Nika Bev sta podpisali pogodbo, s katero pivovarna prenaša lastništvo blagovnih znamk Sola in Zala na novo generacijo družine Stanić.

''Z odsvojitvijo teh dveh blagovnih znamk bo Pivovarna Laško Union zmanjšala kompleksnost proizvodnje in poenostavila svoje poslovanje, kar bo podjetju omogočilo močnejše osredotočanje na zagotavljanje trajnostne rasti v pivovarstvu in distribuciji. Družina Stanić je že več let partner Pivovarne Laške Union na področju distribucije in proizvodnje izdelkov blagovne znamke Sola v Adria regiji,'' so zapisali v sporočilu za javnost.

Pogodba vključuje prenos blagovnih znamk, licenčno proizvodnjo izdelkov obeh blagovnih znamk in distribucijo izdelkov s strani pivovarne. Zaključek transakcije bo sledil po izpolnitvi odložnih pogojev. Višino kupnine pogodbeni stranki ne razkrivata.

O usodi zaposlenih še ni končnega dogovora

Po selitvi varjenja piva iz Ljubljane v Laško, ki se je začela v letu 2021, bodo v pivovarni ob strateškem pregledu svojega poslovanja v Ljubljani in z odločitvijo o prodaji blagovnih znamk Sola in Zala ''zmanjšali kompleksnost in poenostavili poslovanje, podjetju pa omogočili osredotočanje na trajnostno rast s pravim fokusom na pivovarstvo,'' izpostavljajo v Pivovarni Laško Union.

''Po prenosu lastništva obeh blagovnih se bodo izdelki Sole in Zale še naprej proizvajali in prodajali na ključnih trgih, kjer so ti izdelki že prisotni, in bodo še naprej na voljo znotraj obstoječih prodajnih kanalov,'' so sporočili iz Pivovarne Laško Union, ki bo še nadalje izvajala in nosila odgovornost za njuno distribucijo v Sloveniji.

Proizvodnja izdelkov Sole in Zale vključno z vsemi podpornimi funkcijami se bo v Ljubljani nadaljevala najmanj do konca letošnjega septembra. Usoda zaposlenih, ki so vezani na omenjeni blagovni znamki, ni znana. So pa v pivovarni poudarili, da bodo "tudi sedaj z največjo skrbnostjo in v tesnem sodelovanju s socialnimi partnerji obravnavali vprašanja, ki zadevajo zaposlene". "To področje obravnavamo kot prioritetno," so dodali.

Družina Stanić je v tridesetih letih postala vodilna v distribuciji negaziranih brezalkoholnih pijač v Adria regiji in ima vzpostavljeno plodno, dolgoročno sodelovanje z večjimi svetovnimi pijačarskimi podjetji in blagovnimi znamkami. Podjetje že skoraj 28 let sodeluje z družbo Heineken. 

Direktor Pivovarne: Mestno središče Ljubljane ima omejene razvojne možnosti

Odločitev za prodajo blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji pivovarne, je pojasnil glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina. "Poleg tega naša strategija Evergreen narekuje osredotočanje na našo jedrno pivovarsko dejavnost in zmanjševanje naše kompleksnosti," je izpostavil.

Ob tem je zagotovil, da podjetje Ljubljane ne bo zapustilo: "Ljubljana je vedno bila in bo za nas tudi v prihodnje ostala zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji." Tako nameravajo nadaljevati vlaganja v razvoj mestne pivovarne Union, povezane z muzejem in Pivnico Union kot Centrom odličnosti Union.

"Prav tako bomo še naprej investirali v poslovanje v Sloveniji. Pripravili smo triletni investicijski program v skupni višini več kot 30 milijonov evrov," je v izjavi za javnost še poudaril direktor podjetja in med večjimi investicijami omenil naložbo v podjetje Davidov hram, ki po njegovih besedah omogoča izboljšanje poti do trga in distribucijskih zmogljivosti.

"Nadaljnje naložbe načrtujemo tudi za Pivovarno Laško, ki bo s tem postala ena večjih pivovarn Heinekena v regiji," je dodal.

Glede morebitne prodaje lokacije v Ljubljani je Mina dejal, da pogovorov o tem zaenkrat ne vodijo. "Naprej želimo v pogovore vključiti različne deležnike, vključno z lokalno skupnostjo, Mestno občino Ljubljana in stroko, ki bodo pokazali interes za prihodnji razvoj ljubljanske lokacije," je dejal.

Pivovarna Laško Union je namreč pred nekaj meseci napovedala selitev proizvodnje piva iz Ljubljane v Laško. Polnjenje steklenic že poteka izključno v Laškem, v začetku marca pa naj bi po poročanju časnika Dnevnik v Ljubljani nehali polniti še sode. Kot še navaja časnik, je zagrebško podjetje Stanić Beverages v lasti Svjetlana Stanića iz Bosne in Hercegovine. Osrednja dejavnost podjetja je proizvodnja sadnih sokov pod blagovno znamko Juicy, ki jo je Stanić pred približno desetimi leti prevzel od hrvaškega podjetja Jamnica v lasti Fortenove.

dezurni@styria-media.si

.

Komentarjev 38
  • McBobo 11:58 14.januar 2023.

    Ubili so kuro, ki je nosila zlata jajca. Vsi, ki so kradli se niso zmogli vsaj toliko ustaviti, da bi kredite poplačali in furali naprej. Če je pa tako moteča stavba sredi LJ, bi pa počasi kupili zemljišče kje okoli ...prikaži več lj in preselili proizvodnjo ven iz mesta. Ker bandi ni zneslo se ustavit pri prekomerni kraji, so morali prodati. Heineken pa je znan, da poceni kupi, pobere dobičke do konca in uspešno likvidira firme po svetu.

  • marko345 16:34 13.januar 2023.

    Država mora pivovarjem oduzet pravico uporabe vode. Potem pa določit nove pogoje za kaj se ta voda lahko uporablja,kdo jo lahko uporablja in koliko bo nadomestilo za to vodo po 1 litru , kar pomeni državne štebce na vrtine itd.

  • lojs 13:28 13.januar 2023.

    zdej je tukaj problem ta union in voda ... a mi lahko kdo razloži, upam, da to bere g.kordiš, zakaj je blo treba prodat firmo ŽITO ... ti levičarji, ki so v vladi, bodo samo nakladal svoje floskule, kako nekateri ...prikaži več prodajajo , ja pizda kaj so pa oni? folk je volil levico, zato, da bodo recitirali marksove ideje ... oprostite, milim, da je cel svet že sprejel novo leto in mislim , da smo a.d.2023