V Sloveniji že od leta 2003 ni več sejma informatike oziroma neodvisnega dogodka, ki bi privabil ključne akterje s področja informatike k predstavitvi novosti, idej in strategij.
Podobna situacija je tudi v regiji Adriatik. V 13 letih so se zadeve na tem področju tako močno spremenile, sploh z digitalizacijo, ki v zadnjem času revolucionarno spreminja celotne panoge in njihove koncepte poslovanja, vse bolj pa vpliva tudi na naše vsakdanje življenje. »Zato smo s številnimi predstavniki panoge prišli do sklepa, da takšen sejem nujno potrebujemo. Sejem ne želimo omejiti le na Slovenijo, temveč bo zastavljen regionalno, v določenih delih tudi globalno,« razlaga Robert Otorepec.
Za zmanjšanje zaostanka na področju digitalizacijeV programskem svetu sejma so predstavniki ABC pospeševalnika, AmCham Slovenija, Brihteje, Cisco Systems, Dela, Deloitta, GZS, Honeywella, IBM Slovenia, Microsoft Slovenia, ministrstva za javno upravo, SAPa, Slovensko-nemške gospodarske zbornice, Telekoma Slovenije in Združenja manager. Vsi partnerji si prizadevajo za zmanjšanje zaostanka Slovenije na področju digitalizacije, ki na nekaterih področjih že resno zmanjšuje našo konkurenčnost. Sicer pa so med glavnimi cilji sejma še podpora vladni strategiji pametne specializacije, podpora iniciativi Slovenija – zelena referenčna država v digitalni Evropi, širitev zavedanja o prednostih in tveganjih novih tehnologij in konceptov s področja informacijskih tehnologij, promocija pametnih rešitev, referenčnih primerov in dosežkov na področju digitalnih specializacij, zbliževanje potreb uporabnikov in zmožnosti ponudnikov digitalnih rešitev. Poleg poslovne usmerjenosti ima sejem tudi pozitivno izobraževalno, spodbujevalno in osveščevalno nalogo ter pospeševanje domačega in mednarodnega sodelovanja.
Sejem Feel the Future ne bo namenjen le informatikom in ostalim strokovnjakom iz IKT področja, temveč tudi poslovodstvu in drugim zaposlenim iz podjetij vseh gospodarskih panog, javni upravi in lokalnim skupnostim, raziskovalni in izobraževalni dejavnosti, zdravstvu in tudi splošni publiki. Digitalizacija vse bolj postaja filozofija in strategija organizacij kot celote, ki spreminja tudi naša vsakdanja zasebna opravila in način življenja, zaradi česar je že davno prerasla okvirje IT oddelkov, ki digitalizacijo podpirajo, ne poganjajo.