Banka Sparkasse svojim osmim poslovnim enotam po vseh večjih mestih v Sloveniji pridružuje še eno poslovno enoto v Ljubljani. Za to se je določila zaradi lažje dostopnosti pri poslovanju s prebivalstvom. Banka Sparkasse ima 54.000 strank, od tega 48.000 fizičnih oseb. Strategija pridobivanja novih strank pa ne temelji le na odpiranju novih poslovnih enot, saj banka Sparkasse ostaja najugodnejša banka v Sloveniji pri poslovanju prek elektronske banke*. Pri poslovanju s prebivalstvom poudarja kakovost storitve, udobno ter ugodno poslovanje.
Značilnosti elektronskega poslovanja z banko Sparkasse:
- najnižje provizije pri plačevanju položnic prek elektronske banke,
- uporaba elektronske banke Net.Stik je brezplačna,
- tako strankam, kot tudi nekomitentom, je omogočeno vsestransko udobno poslovanje od doma prek unikatne Online banka Sparkasse.
Z ugodnim elektronskim poslovanjem banka Sparkasse spodbuja svoje stranke k opravljanju dnevnih bančnih poslov prek spleta. Obisk poslovne enote velja opraviti pri reševanju bolj kompleksnih finančnih vprašanj. Strankam v svojih poslovnih enotah nudi zasebnost pri pogovoru o finančnih temah v posebej urejenih svetovalnih sobah.
Banka Sparkasse velja za svetovalno banko. Fizičnim strankam nudi celostno finančno svetovanje in izdelavo osebnega finančnega načrta s pomočjo orodja Finanz Check. Tovrstna storitev nudi strankam realen vpogled v doseganje osebnih ciljev, kot so načrtovanje dopusta, šolanje otrok, nakup premičnine ali nepremičnine, varčevanje za starost, zavarovanje za primer nesreče itd.
(*vir: Zveza potrošnikov Slovenije)