Tipi ujemanja, ki jih lahko nastavite za ključne besede so:
• Široko ujemanje
• Frazno ujemanje
• Natančno ujemanje
Izbira tipa ujemanja ključnih besed je pomebni dejavnik pri izdelavi oglaševalske kampanje na klik, saj vpliva na oceno kakovosti oglasa (QS), ceno na klik (PPC) in v končni fazi tudi na uspešnost oglaševalske kampanje. Vsak tip ujemanja ima svoje prednosti in slabosti in se uparblja pri različnih oglaševalskih scenarijih.
Široko ujemanje je pomemben tip ujemanja zaradi tega ker je privzeta nastavitev v AdWords sistemu in zaradi tega, ker ta tip ciljanja doseže zelo široko publiko. Pri širokem ujemanju se bo vaš oglas prikazal vsakič, ko bo uporabnik vnesel poizvedbo, ki vsebuje katerokoli besedo iz ciljane fraze. Če naprimer uporabit široko ujeamanje pri ključni besedi »zdrava prehrana«, se bo vaš oglas prikazal takrat ko bo uporabnik v iskalnik vnesel »zdrava prehrana«, »pestra prehrana« in »zdrava narava«. Ker tovrstno ujemanje deluje na vsako besedo v frazi posebej in tudi skupaj, se lahko oglas prikazuje tudi za nekoga, ki bo vnesel manj relevantne poivedbe v iskalnik. V izogib temu, si lahko pomagate z negativnimi ključnimi besedami (primer »zdrava narava«).
Frazno ujemanje ponuja nekaj več vsestranskosti širokeg ujemanja, hkrati pa zagotavlja večji nivo nadzora nad prikazi oglasa. Oglas se bo prikazal samo takrat, ko uporabnik vnese ključne besede v točno takem zaporedju, kot ste ga vnesli v kampanjo. Na primer, če so ključne besede oz. ključna fraza »gumijasti škornji«, se bo oglas prikazal takrat, ko bo uporabnik vnesel »gumijasti škornji«, »gumijasti škornji s popustom« ali »poceni gumijasti škornji«. Oglas se ne bo prikazal kadar bo uporabnik vnesel »gumijasti čevlji«, »gumijasti veliki škornji« ali veliki škornji«. Frazno ujemanje dopušča nekaj fleksibilnosti s tem, ko omogoča uporabniku vnesti tekst okoli poizvedbe, hkrat pa veliko prometa pri tem tipu ujemanja tudi izgubite.
Na žalost ne obstaja niz ujemanj ključnih besed/fraz, ki bi bile primerne za vse situacije oz oglaševalske tipe. Idealen tip ujemanja bi moral zagotovo omogočiti kombinacijo:
• Fleksibilnosti širokega ujemanja
• Kontroliran domet fraznega ujemanja
• Visok nivo specifičnosti, ki ga ponuja natančno ujemanje.
Ekipa PovečajObisk.si v mesecu juniju prireja praktično izobraževanje na katerem boste izvedeli Kako z Google Adwords oglaševanjem povečati prodajo in si povrniti investicijo. Več o izobraževanju lahko preberete tukaj.