Zaradi hude nevihte, ki se je – podobno kot v Sloveniji – sredi prejšnjega tedna razdivjala tudi nad Švico, je na züriškem letališču obtičalo 63 potnikov slovenskega letalskega prevoznika.
"Zdi sem mi, da smo bili potniki Adrie Airways edini, ki smo morali zaradi odpovedi leta prenočiti na letališkem terminalu. Občutek imam, da bi, če bi leteli z Lufthanso ali Swiss Airom, prenočili v hotelu, na pa na tleh letališke stavbe. Potnikov ostalih družb namreč na letališču praktično ni bilo," nam je povedal eden od Slovencev, ki je zaradi slabega vremena obtičal v Zürichu.
Drugega je zmotilo tudi dejstvo, da jim letališki delavci niso omogočili dostopa do prtljage, kjer so imeli nekateri spravljene pripomočke za osebno higieno.
Do odškodnine niso upravičeni, če je šlo za višjo silo
"Za hrano, pijačo in prenočitev potnikov vedno poskrbimo, a tokrat je bila situacija takšna, da v nobenem od hotelov ni bilo prostih postelj, zato zanje pač nismo mogli ustrezno poskrbeti. So jim pa letališki delavci zagotovili premične blazine, na katerih so lahko prespali," poudarjajo pri Adrii Airways.
"Vsi hoteli so bili zasedeni"
Če letalo zaradi zamude poleti šele naslednji dan, imajo potniki pravico do hrane in osvežilnih napitkov, omogočiti jim je treba telefonski klic ali dostop do interneta ter brezplačno namestitev v hotelu in prevoz do njega, določajo pravila Evropske unije, ko gre za pravice potnikov v letalskem prometu. Plačilu odškodnine pa se letalski prevoznik lahko popolnoma izogne, če dokaže, da je bil let odpovedan zaradi višje sile.
"Ker so bili zaradi slabega vremena s züriškega letališča odpovedani številni leti, je tam obtičalo veliko potnikov. Adria Airways ima za takšne primere – ko gre za nepravilnosti v prometu zaradi višje sile – sklenjene pogodbe s hoteli na destinacijah. Toda z istimi hoteli imajo pogodbe sklenjeno tudi številne druge letalske družbe. Proste kapacitete v teh hotelih so bile žal zelo hitro zasedene. Potnikom nismo mogli ponuditi vsega, kar bi jim morali po evropski regulativi, a mislim, da bi morali razumeti, da je šlo tukaj za višjo silo," zaplet pojasnjujejo na Adrii Airways.
Smrdi, po lažnjivem kljukcu ! Prav imaš!
To je Adriina stara finta. Najprej čakajo do polnoči preden odpovejo polet, da so le vsi hoteli že zasedeni. Nato pa rečejo ja, saj bi vam dali hotel ampak nikjer ni prosto.Ko vidiš, da vse ostale linije odpovedujejo polete… ...prikaži več moraš kar sam rezervirat hotel in jim potem lahko pošlješ račun. Čez kakega pol leta pa dobiš denar nazaj.