Slovenija
27 ogledov

Na Rudnik le brez minusa

Zagreb je Ljubljani posodil avtobus na zemeljski plin, ki so ga testirali v LPP. Žurnal24 main
LPP. Evropsko komisijo prosi, ali lahko hibride zamenja s cenejšimi avtobusi.

Ljubljanski potniški promet (LPP) bo sedež podjetja preselil na Rudnik, če bo s prodajo zemljišča ob Celovški cesti zaslužil toliko, kolikor stane zemljišče podjetja Viator & Vektor. Koliko zanj zahteva, direktor Zdenko Pavček ni želel izdati, ljubljanski župan Zoran Janković pa je potrdil le, da je dobil njegovo ponudbo.

Kot v Londonu
LPP. Letos bodo s prikazovalniki opremili 27 postajališč, v treh letih pa sto. Poleg tega v LPP načrtujejo, da bodo na zaslonih v avtobusih prikazovali podatke o možnem prestopanju na druge mestne avtobuse. Takšen sistem ima podzemna železnica v Londonu.

Najprej je treba prodati
“Lokacija je primerna, vendar moramo najprej videti, ali lahko zemljišče ob Celovški cesti prodamo,” je prvi korak napovedal Janković. Nov izvedbeni prostorski načrt naj bi na teh 76 tisoč kvadratnih metrih omogočal stanovanjsko gradnjo. Župan je ob tem dodal, da bi bilo treba v naslednjih petih letih za vzdrževanje prostorov ob Celovški cesti nameniti 15 milijonov evrov, kar na Rudniku ne bi bilo potrebno.

Hibridi so predragi
LPP je sicer v torek Evropsko komisijo zaprosil, ali lahko namesto 27 hibridnih avtobusov kupi avtobuse na zemeljski plin ali avtobuse z motorjem evro diesel V. Ti so cenejši, a tudi sprejemljivi za okolje, je pojasnila vršilka dolžnosti direktorice LPP Zdenka Grozde: “Namesto 27 hibridov bi lahko kupili 36 avtobusov na zemeljski plin ali 40 avtobusov z motorjem evro diesel V.” Odgovor komisije pričakujejo konec poletja. V LPP morajo zamenjati še sto avtobusov, kar jih bo v naslednjih petih letih stalo 70 milijonov evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.