Sredi septembra sta ljubljanska občina in Ljubljanski potniški promet (LPP) pred mestno hišo predstavila floto 20 električnih golfov, ki naj bi potnike vozili po predhodnem naročilu in na linijah avtobusi manj pogosti. A vse od sprejema tarife njihovega obratovanja, ko bi vozila lahko tudi uradno začela voziti po cestah, o njih ni več duha ne sluha.
"Da bi zagotovili potnikom čim bolj kakovosten prevoz, smo se v času najnižjih temperatur v letu, ki lahko vplivajo na doseg in delovanje električnih vozil, odločili, da bomo e-urbane dodatno testirali," nam je pojasnila Tamara Deu Ošlak z LPP, ki je napovedala, da bodo spet na cestah po koncu testiranja - predvidoma spomladi.
Na liniji 26, relacija Tuji Grm – Mali Lipoglav, kjer bi moral e-urban obratovali po rednem urniku, pa so jih v tem času nadomestili z minibusom.
Na LPP računajo na prevoze vse do Brnika
Po vrnitvi e-urbanov na ceste ljubljanska občina oziroma LPP računata tudi na prevoze v sosednje primestne občine, za kar pa bo potrebovala še soglasje ministrstva. Kot nam je pojasnila predstavnica LPP, na tem tudi že delajo: "LPP je v postopku pridobivanja dovoljenja za izvajanje prevozov na klic tudi v občinah, kjer že izvaja koncesijske prevoze na avtobusnih linijah."
Poleg že obstoječih občin pa si bodo zaradi letališča Brnik v že obstoječo mreže prizadevali vključiti še Občino Cerklje na Gorenjskem.
barbara.erzen@zurnal24.si
Naj Žurnal24 razišče, kako se v LPP testirajo ta vozila in kdo se z njimi vozi na privatnih "testnih" vožnjah. Odgovor že znan. Vse po službenih "predpisih" in zakonu o javnem prometu v Ljubljani.
Raje naj povejo, da jih zaradi nizkih temperatur, hebejo akumulatorji. Naročiš taxi, čez čas pa ga moraš pomagati porivati.