Slovenija
15 ogledov

Mobilno gostovanje v tujini za 64 tisoč evrov

mobilnik mobilni telefon uporaba Shutterstock
Nov način zlorabe mobilnih storitev med gostovanjem uporabnikov v omrežjih tujih operaterjev. V enem od primerov je bil z zlorabo povzročen strošek, ki je presegel celo 64.000 evrov.

Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve je Telekom Slovenije opozoril, da so v zadnjem času zaznali nov način zlorabe mobilnih elektronskih komunikacijskih storitev med gostovanjem končnih uporabnikov v mobilnih omrežjih tujih operaterjev.

Ugotovili so, da se zlorabe zgodijo s krajo mobilnih aparatov s pripadajočimi SIM karticami in nato preko mehanizma proženja vzporednih preusmerjenih klicev na drage mednarodne destinacije povzročijo izjemno visoke stroške za končnega uporabnika.

Operater je z namenom preprečevanja tovrstnih zlorab svojim končnim uporabnikom med gostovanjem v omrežju tujih operaterjev onemogočil uporabo storitev preusmeritve na tujo številko, konferenčnega klica in čakajočega klica. Končni uporabniki, ki bi želeli naštete storitve še naprej uporabljati, se morajo za aktivacijo teh storitev obrniti neposredno na operaterja.

Operater končnim uporabnikom svetuje tudi skrbno ravnanje s karticami SIM ter pripadajočimi PIN in PUK kodami. Mobilna naprava (tipkovnica, zaslon) naj bo vedno zaščitena z ustreznim geslom ali vzorcem, kartica SIM pa naj bo v mobilni napravi vedno zaščitena s kodo PIN.

V primeru kraje ali izgube mobilnega telefona to nemudoma prijavite v operaterjev kontaktni center (Telekom Slovenije: +386 41 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si), da se onemogoči oziroma prepreči opravljanje storitev s SIM kartice in s tem neželene stroške. Krajo mobilnega telefona pa prijavite policiji (tudi če ste v tujini).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.