Slovenija
5 ogledov

Letak v javnosti "po pomoti"

Borut Pahor ni skrival jeze nad zadnjimi potezami vladnih PR-služb. (Foto: Anže Žurnal24 main
Ponesrečena kampanja. Pahor priznava spodrsljaje in računa na zdravo pamet ljudi. Košir: Kontracepcijski letak smo v javnost poslali po pomoti. Svetlik: Imel sem pomisleke.

"Ob očitnih spodrsljajih komunikacijske strategije vlade v tej kampanji se zanašam na zdravo pamet ljudi, da bodo tako, kot so to dokazovali zadnjih 20 let, ločili zrno od plevela," se je na današnji vladni tiskovni konferenci s pepelom posipal premier Borut Pahor v luči kritik javnosti na vladni video z Urško Čepin in letak, na katerem je za pokojninsko reformo po mnenju avtorjev odgovorna kontracepcijska tabletka.


Več o letaku TUKAJ.

 

"Žal je v tej kampanji tudi nekaj plevela in prevzemam objektivno odgovornost za to. A ni moja naloga, da tarnam, temveč moram voditi kampanjo. Vem da so nekatere stvari atraktivne za javno polemiko, a naj se ljudje, kolikor že morajo biti kritični do takih spodrsljajev, zavedajo, da odločamo o eni najpomembnejših reform," je bil dokaj kratek, a odločen Pahor.

 

Zanašam se, da bo zdrava pamet znala ločiti med zrnom in plevelom in da bo intuicija ljudi premagala predsodke do kampanje.
Borut Pahor

Tudi minister za delo Ivan Svetlik se je distanciral od omenjenih primerov, ki sta v zadnjih dneh skrbela za razburjenje. Kot je pojasnil, je ob videu kampanje izrazil pomisleke, da bo večina ljudi, zlasti starejših, razumela resnično sporočilnost oglasov, vendar pa ni nasprotoval predlaganim prijemom, saj je zaupal v znanje predlagateljev. V bran odločitvi za izzivalno kampanjo pa je Svetlik dejal, da se v javnosti racionalni argumenti mnogokrat ne slišijo, v ospredju pa so demagoški argumenti, ki delujejo na čustva. "Svetovalci, ki nam pomagajo, so se pač po svojem premisleku priporočili, da bi se morala tudi vlada poslužiti nekaj takšnih prijemov."

"Kontracepcija je bila, je in bo ostala." To je možnost, ki družinam omogoča svobodno izbiro pri načrtovanju. A to ne zanika demografskega problema, ki ga imamo, je opozoril Svetlik in opozoril, da je generacija v starosti med 10 in 15 let v primerjavi z generacijo starosti 25 in 30 let manjša za tretjino.

Moja generacija je investirala v hiše in ne v otroke.
Ivan Svetlik

Vodja vladnega Urada za komuniciranje Darijan Košir pa je pojasnil, da je "kontracepcijski" letak v javnost prišel "žal" pomotoma, saj je bil sprva mišljen le kot delovna različica. Letak je bil sicer objavljen na Facebooku, za "nekaj ur" pa celo na uradnih vladnih straneh. V prihodnjih dneh bodo poudarek dali plakatu, ki je bil na koncu izbran, dodaja Košir.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.