Ta dva programa bosta ostala na voljo v fiksnem omrežju SBB in bosta na voljo tudi uporabnikom Yettela, so sporočili iz podjetja.
SBB so prodali družbi e&PPF Telecom Group, podjetje EON TV International pa je kupil Telekom Srbija, s tem pa tudi pravice za športne prenose za zahodni Balkan (Bosna in Hercegovina, Črna gora, Severna Makedonija in Srbija). Slovenija v sporočilu ni omenjena, saj so bile pravice za predvajanje tekem pri nas izločene in niso bile predmet prodaje.
Na Balkanu je sicer med Telekom Srbija in skupino United v zadnjih letih vladala prava vojna za nakup pravic, z nakupom pa je Telekom Srbija (lastnik Arene Sport) postal veliki zmagovalec in praktično edini ponudnik športnih prenosov.
Skupna vrednost obeh prodaj je 1,5 milijarde evrov, po soglasjih regulatorjev naj bi bile končane v prvem polletju leta.
Poleg tega je United Group, kot je bilo že objavljeno 13. januarja 2025, podpisala nezavezujoč sporazum z BH Telekomom d.d. Sarajevo ("BHT") v zvezi z morebitno prodajo podjetja Telemach BH d.o.o. Sarajevo in Telemach Crna Gora d.o.o. Podgorica.
Po zaključku transakcij z e& PPF Telecom, TS in BHT bo United Group izpolnila svoj strateški cilj izstopa in uspešne monetizacije telekomunikacijskih naložb zunaj EU. V bližnji prihodnosti ni načrtovana odprodaja drugega premoženja skupine United Group, so še zapisali v sporočilu za medije.
"Naša skupina je bila zgrajena na temeljih SBB pred skoraj 24 leti in je prerasla v največje telekomunikacijsko in medijsko podjetje v naši regiji. Od svoje ustanovitve se je skupina United Group z uspešnim zaključkom več kot 100 transakcij združitev in prevzemov hitro razširila po jugovzhodni Evropi in od prvega vstopa v EU na slovenski trg leta 2009 znatno okrepila svoj položaj v EU. Širitev na popolnoma konvergenčne in bogate trge EU, kot so Grčija, Bolgarija in Hrvaška, je ta položaj še dodatno utrdila. Današnje odprodaje so v skladu z našo strategijo, da se osredotočimo na trge, kjer lahko našim uporabnikom zagotovimo celoten spekter mobilnih in fiksnih telekomunikacijskih storitev, kar nam bo omogočilo uresničitev največjega potenciala za rast in ustvarjanje vrednosti. Z racionalizacijo našega poslovanja in ponovno osredotočenostjo na trge EU povečujemo našo učinkovitost in pozicioniramo skupino United Group za dolgoročni uspeh," je prodajo komentirala Victoriya Boklag, glavna izvršna direktorica United Group.
dezurni@styria-media.si