Gospodarstvo je v krizi, z njim pa tudi turizem. Ljudje so za počitnice pripravljeni zapraviti manj denarja, pri nakupu aranžmajev so previdnejši, a to naših hotelirjev očitno ne skrbi. Izmed dvajsetih hotelov in term, ki smo jih včeraj poklicali, so nam akcijske ponudbe ponudili le trije, na Obali pa so nočitve še dražje od lanskih. V eni izmed slovenskih turističnih agencij so nam celo priznali, da je slovenska Obala draga in da je za štiričlansko družino primernejša kakšna druga destinacija.
Ukrepi
Hotela v Kranjski Gori in hotel na Bledu so v koraku s časom. Svoje akcijske ponudbe z nižjimi cenami in dodatnimi dejavnostmi so nam predstavili, še preden smo začeli barantati. Drugi so bili kljub sklicevanju na gospodarsko krizo zvesti svojim cenam, čeprav imajo v drugem tednu praznih še veliko sob. Ugodnejše ponudbe so iskali le manjši ponudniki sob in apartmajev, čeprav so večinoma že zasedeni.
Prva poletna sezona v recesiji bo za naš turizem pomembna in bo grdo kaznovala tiste, ki je ne bodo upoštevali. Ponudniki aranžmajev se bodo morali prilagoditi povpraševanju, spuščati bodo morali cene in obiskovalcem ponuditi več od konkurence. Potrošnike bodo tako kot pri hrani in obleki prepričale malenkosti. Dopustniki pa naj na barantanje pri naših ponudnikih aranžmajev pozabijo in se odločijo raje za peščico tistih, ki so jim v krizi pripravljeni prisluhniti. Pomagajte slovenskemu turizmu, vendar le tistim, ki si to zaslužijo.
37
ogledov
Kupujmo slovensko ... le če se izplača
Le redki hoteli in terme imajo ponudbe, primerne za gospodarsko krizo.