Avtorica raziskave Susan Jamison-Powell, ki je ugotavljala, zakaj so nekateri profili uporabnikov uspešnejši kot drugi, odkriva, da je to povezano s količino objav, poroča Daily Telegraph. Tiste uporabnike, ki so redno posodabljali svoje profile na spletnih straneh, kot sta Facebook in Twitter, so drugi uporabniki dojemali kot bolj privlačne in priljubljene, in sicer ne glede na kakovost objav.
V raziskavi je anketirala 75 članov spletne skupnosti Livejournal.com, kjer uporabniki v blogih opisujejo svoje vsakdanje življenje. S sodelavci je ocenjevala število objav vsakega udeleženca, število besed, ton zapisa (pozitiven, negativen) in število prijateljev, ki so jih imeli. Vsak udeleženec je moral z ocenami od ena do pet oceniti zapise drugih udeležencev raziskave.
Jamison-Powellova je skupaj s sodelavci prišla do ugotovitve, da je najmočnejši dejavnik priljubljenosti število besed. Več besed, kot je neki udeleženec napisal, bolj je bil priljubljen pri drugih, ne glede na uporabljeni ton.