V zadnjih letih so kitajska podjetja iskala priložnosti za vlaganje v Sloveniji, za to se je npr. zanimala Kitajska razvoja banka. Kitajska stran je pripravljena sodelovati s Slovenijo pri vseh operativnih infrastrukturnih projektih, vključno z železnicami, pristaniščem in avtocestami, je povedal kitajski veleposlanik v Sloveniji Džang Šjenji.
"Slovenija ima dober geografski položaj, naše dvostransko gospodarsko in trgovinsko sodelovanje je izjemno komplementarno. Če bosta obe strani zgrabili priložnost in raziskali potenciale, pa bo to pomenilo nov preboj," je še dodal.
Tudi Kitajci opozarjajo na naše poslovno okolje
Poudaril je, da je uspešnost projektov odvisna predvsem od poslovnega okolja. "Upamo, da bomo dosegli cilj s koristmi za obe strani skozi sodelovanje pri teh projektih, ki bodo izboljšali lokalno infrastrukturo in regionalno povezljivost ter vzpostavili dobre pogoje za nadaljnje sodelovanje kitajskih podjetij," je še povedal veleposlanik.
Prav imate. Ta demografija bi pomenila propad na celi črti, kup smeti in revščine, nelegalnih priseljencev, črnih naselitev, mafijo, žal. Sem proti. Če bi zaposlili našo inteligenco, ki terene za gradnjo pozna, bi vsaj zaslužili, tako pa naj delajo kje… ...prikaži več drugje, njih prav nič ne rabimo, da bi nam še dodatno obremenili socialo, zdravstvo, smeti, kanalizacijo, uničenje narave- kar poglejte kaj so uspeli vse uničit, da imajo take apetite po Afriki in neravitih deželah- katastrofa- ekonomsko demografski imperializem z izgovorom turizma- tko kt un katarski šejk- a se norca delajo?, da sploh pridejo s temi idejami, če so že tolk , dnar nej dajo, ostalo pa lahko naredimo s svojimi ljudmi,stroji, metrialom, da bi se vsaj kolo gospodarstvu pričelo obračati.
25.000 itajskoh inžinirjev je bil pogoj, bi pa bila dobra kupčija . Kitajci so mislm da predlagali da celo precej So-financirajo zadevo, bi pa blo treba pozidat za nekje dvoje Fužine ozemlja, ker ti ljudje nebi prišli sami ampak s… ...prikaži več familijo, seveda vsi z enosmerno vozovnico, in tega so se naši ustrašli, no ja za tako veliko maso bi prišla še njihova mafija ki zadeve ureja precej po svoje.
Kolikor se jaz spomnim je o teh projektih govoril že Pahor na nekem neformalnem srečanju z novinarji. Pogoj kitajcev je tudi, da vse delajo njihovi delavci kar bi npr. za drugi tir proge Divača-Koper pomenilo 20.000 kitajskih delavcev v Sloveniji.