Konzorcij, ki jih je zgradil, jih ni hotel zamenjati, zato je Dars vnovčil 1,8 milijona evrov vredno bančno garancijo, zadržal pa je tudi dober milijon evrov pogodbene vrednosti. A to je premalo, saj bo zamenjava stala 3,3 milijona evrov. Slabega pol milijona evrov bo moral Dars plačati sam. Dars si povračilo denarja obeta še od tožb, saj toži vsa podjetja iz konzorcija, ki so jih postavljala, ta pa so vložila protitožbe, poroča Dnevnik.
Konzorcij podjetij Werkos iz Osijeka, Fracasso R1 z Reke in Godina iz Kozine je za postavitev protihrupnih ograj med Celjem in Arjo vasjo ter Celjem in Dramljami podpisal pogodbo za 18 milijonov evrov, a se je pred tremi leti izkazalo, da ograje enega od proizvajalcev ne ustrezajo zahtevam. Neustreznih je tako polovica panelov.
Promet bo oviran štiri mesece
Ograje bo zdaj zamenjala konzorcij podjetij Delta Bloc International GMBH in MABA GMBH. Na vsaki strani avtoceste bo promet do 60 dni potekal po dveh zoženih pasovih, odstavni pas bo zaprt. Dela v smeri Maribora bodo končana predvidoma konec avgusta, nato bodo zaporo postavili v smeri Ljubljane.
dezurni@zurnal24.si
Nazadnje bodo protitožbe dokazale, da so dobavitelji dobavili in namestili natanko takšne protihrupne panele, kakršne je naročil DARS.
V protitožbah bo DARS izgubil, kot vsako slo. državno podjetje do sedaj, vrniti bo moral bančno garancijo z obrestmi in, seveda, plačati tudi odškodnino. Kam bodo dali odstranjene "neustrezne" panele? Tudi s temi bo nekdo mastno zaslužil.
Vprašanje je kakšen so meritve, koliko je odstopanja, kdo je bil nadzorni, kdo je sprejel, da se vgrajuje tak material itd....