Spletna tehnologija je skozi čas precej napredovala in spletna stran, ki je nekoč zadoščala potrebam vašega podjetja, lahko danes deluje podjetju v škodo, ker ne dosega vseh ciljev, ki jih sodoben spletni prostor ponuja. Spletne strani so zagotovo postale zelo pomembna stičišče pri poslovanju podjetji. Lahko bi rekli, da predstavljajo podobo podjetja v javnosti. Spletna stran je lahko celovit ali dopolnilni prodajni program, lahko pa služi kot osebna izkaznica podjetja, pri kateri je prvi vtis še kako pomemben, saj se tudi na podlagi tega obiskovalci odločajo ali bodo vaš posel raziskovali dalje.
Spletne strani zares ne gre zanemarjati. Tega se tudi dobro zavedajo pri velikih podjetjih kot sta Facebook ali Twitter, kjer so spremembe uporabniških vmesnikov postale stalnica saj želijo uporabniško izkušnjo narediti čim bolj naravno.
Kdaj je torej čas za prenovo? Nekateri prisegajo na pogosto posodabljanje, drugi so do tega bolj zadržani. Pametno se je vprašati ali so vaši obiskovalci zadosti aktivni. Ali pustijo kontakte? Ali oddajo naročilo? Ali prenesejo gradivo, ki ste ga pred kratkim objavili? Če so obiskovalci preveč statični, je čas za razmislek.
Pripravili smo nekaj opornih točk, ki jih je potrebno vzeti v zakup kadar razmišljate o prenovi spletne strani.
Ste obstoječi posel razširili ali dopolnili? Razvoj in dopolnitev posla je povsem običajem proces. Podjetja se skozi čas spreminjajo in dopolnjujejo ponudbo. Poskrbeti morate, da bo skladno s tem prilagojena tudi vaša spletna stran. V primeru, da vsebine na spletni strani zaostajajo za dejanskimi spremembami vašega posla, te ne spodbujajo vaših poslovnih ciljev. Kadar vaša spletna stran ne podpira ciljev organizacije, je potrebno razmisliti o prenovi.
Vam spletna stran prinaša primerno število posla? Posel, ki ga spletna stran generira se ne rabi nujno odražati v obliki nakupa. Veliko spletnih mest nima spletne trgovine. Obstajajo drugačni načini pridobivanja posla preko spleta, ki bi jih morale izkoristiti vse sodobne spletne strani. Obiskovalci lahko oddajo povpraševanje, prenesejo informativni dokument ali pustijo svoj kontakt. Če se vam zdi, da se na vaši spletni strani to ne dogaja prepogosto, je čas za prenovo.
Spletni iskalniki predstavljajo najboljši vir napotitve na vašo spletno stran. Visok obisk na spletni stani je osnovni cilj, za katerega se podjetja borijo na spletu. Če se konkurenčna podjetja umeščajo višje v isklanikih pomeni, da jim SEO (iskalna optimizacija) uspeva bolje kot vam. Tekmece boste na tem področju prehiteli tako, da oživite spletno stran, ki bo optimizirana za isklanike.
Spletna stran, ki je bila postavljena pred 10. leti, v današnjem času ne podpira vseh funkcionalnosti, ki jih ponuja sodobna spletna stran. Spreminjajo se oblikovalski trendi in tudi trendi iskanja in podajanja vsebin. Sodobna spletna stran omogoča enostavno in intuitivno navigacijo po strani. Stran mora biti dinamična in obiskovalcem omogočiti deljenje zanimivih vsebin preko ostalih kanalov. Ponujati mora možnost oddajanja povpraševanja oz. komuniciranja s podjetjem in možnost enostavnega sledenja novicam (RSS). Za skrbnike strani je pomembno, da je posodabljanje vsebin enostaven postopek, spletna stran pa mora biti kompatibilna med vsemi popularnimi brskalniki.
Na obstoječo formo vaše spletne strani poizkusite gledati objektivno. Če je za vaš posel pomembno, da je spletna stran sodobna in da je podprta z novejšimi funkcionalnostmi, ki jih še nima, potem je sigurno čas za prenovo. Z marčevsko Spletnik akcijo, si lahko zagotovite prenovo spletne strani pod ugodnimi pogoji. Obiščite spletno stran akcija.spletnik.si ali nas kontaktirajte na 080 33 39 ali preko e-pošte info@spletnik.si in pomagali vam bomo izpeljati prenovo spletne strani.