O primerih slabe uporabniške izkušnje, ki jo imajo potniki Adrie Airways, smo že večkrat pisali. Da se razmere niso popravile, priča zadnja zgodba potnikov, ki so bili na poti iz Sarajeva v Ljubljano. Let so jim prestavili eno uro pred objavljenim odhodom, ne da bi pri tem potnike o tem obvestili. Tisti, ki so bili na letališču dovolj zgodaj, so let tako ujeli.
Vendar pa se zgodba ni končala tam. Namesto neposrednega leta so namreč opravili let s postankom v Prištini, kar pa so potniki izvedeli šele v letalu. Na letalu so imeli samo vodo, tako da potniki tudi proti plačilu, niso mogli kupiti kakšnega drugega izdelka, so jim pa postregli s sendvičem, ki je bil sestavljen iz dveh kosov kruha, malce namaza, lista solate in rezine sira.
"Sramota! Cene vozovnic pa zaračunate po enakih tarifah kot Lufthansa, ki ji žal ne sežete niti do gležnja. Če ste v težavah, še ne pomeni, da si lahko privoščite takšen odnos. Počutili smo se ponižani in prizadeti! To se ne bo dobro končalo na dolgi rok … zelo mi je žal in pogrešal bom našo staro dobro Adrio in jo ohranil le v lepem spominu!" je dogajanje opisal Gregor Jamnik, direktor hotela Slon.
"Včerajšnji let JP700, na relaciji Sarajevo Ljubljana, je bil združen s poletom Priština Ljubljana, zaradi tehnične okvare enega od naših letal. Raje, kot da smo poleta odpovedali, smo ju združili. Potnikom smo s to rešitvijo sicer podaljšali samo potovanje, smo jim pa omogočili prihod na končno destinacijo," so nam dan kasneje ob pol dvanajstih odgovorili iz Adrie.
Če nimamo kontaktov, ne moremo obveščati
"Obveščanje potnikov v primeru nepravilnosti (v tem primeru združitev) steče takoj, ko zagotovo vemo, da leta ne bomo mogli izvesti oz. da bo pri izvedbi prišlo do nepravilnosti. V primeru, da nam potniki ne posredujejo kontaktnih podatkov, jih o morebitnih spremembah njihovega poleta ne moremo obvestiti," so odvrnili na očitke, da potnikov o spremembi niso obvestili.
"Vse ostale okoliščine poleta še preverjamo; do tega trenutka še nismo uspeli zbrati vseh informacij. Odgovor bomo posredovali tekom jutrišnjega dne," so še dodali.
Kritike niso nekaj novega
Adria se sicer s kritikami na račun odpovedi letov in neustreznega obveščanja potnikov o spremembah sooča že dlje časa. Že dlje časa namreč letalska družba pogosto odpoveduje ali združuje lete. Tako na primer ni nič nenavadnega, če na letih iz Prištine v Ljubljano letalo opravi postanek še v Podgorici, enako pa se dogaja tudi, ko gre za lete iz Pariza in Amsterdama oziroma Bruslja in Amsterdama.
Pred časom smo tako pisali o tem, kako so potniki dva dni pred povratnim letom iz Pariza v Ljubljano izvedeli, da večerni let ne bo direkten, ampak bodo morali pobrati še potnike v Amsterdamu. Pri Adrii Airways so takrat pojasnili, da z rastjo letalskega potniškega prometa vse letalske družbe beležijo zamude in odpovedi.
Toliko denarja Adria dobi od države
Kljub zamudam pa se z leti Adrie Airways redno vozijo javni uslužbenci, ki potujejo v Bruselj. Država je novembra lani javno naročilo za te lete oddala Adrii Airways. Pogodbena vrednost posla, sklenjenega za 24 mesecev, je skoraj 4,5 milijona evrov. Cene po novi pogodbi so 477 evrov za povratno vozovnico med tednom in 232 evrov za povratno vozovnico med vikendom. "Slovenci vedno zamujamo na sestanke, ki so večinoma ob devetih. Če nočeš zamuditi, moraš iti v Bruselj že dan prej, potem pa narediš še dodatne stroške z nočitvijo," nas je na problematiko opozoril javni uslužbenec. Adria namreč v Bruslju po voznem redu pristane dvajset minut pred deveto, a je nato treba priti še z letališča na sestanek, kar je v dvajsetih minutah popolnoma nemogoče.
Lastniki pričakujejo pomoč
Nemški lastniki Adrie Airways od države pričakujejo pomoč, sicer grozijo, da bodo družbo zaprli in odpustili več sto zaposlenih, je prejšnji teden poročal Siol. Iz Adrie Airways so nato sporočili, da se je vodstvo družbe sestalo s predsednikom vlade, kjer so govorili o načinih za boljše sodelovanje z državo. Predstavili pa so tudi aktualni poslovni položaj podjetja in njihove osnovne poslovne usmeritve.
V vodo je padla napovedana razširitev flote z letali SSJ100, kar pomeni, da ne bo potrebna dokapitalizacija družbe, ki so jo za letošnje leto napovedali konec lanskega leta. Nemški lastniki Adrie, družba 4K Invest, so Adrio konec lanskega leta dokapitalizirali s štirimi milijoni evrov, potem ko Adria ni zmogla več plačevati svoje obveznosti.
dezurni@zurnal24.si
Pritožil se je samo Slonov direktor, nihče drug. Ostali so bili veseli, da so prišli domov. Jesti pa tudi ni treba vsake pol ure.
Idiotski članek poln polulizma z anonimnim novinarjem, ki verjetno to sploh ni. Katastrofa v zraku ima popolnoma druge razsežnosti kakor te o katerih govori ta članek. Katastrofa je naprimer tudi Žurnal24.
Sendvič je pa bil za šiptarje narejen. Saj se samo še oni izgleda vozijo z Adrio.