Japonci veljajo za največje inovatorje našega planeta, njihovi najbolj nenavadni izdelki pa so pogosto povezani s sodobno tehnologijo, saj je ta na Daljnem vzhodu sila priljubljena. Ko pa preidemo na področje glasbe, pa so Japonci vse prej kot v stiku s časom, saj ti še vedno prisegajo na klasične glasbene zgoščenke, ki drugod po svetu močno izgubljajo na pomenu. Glasbene hiše s klasičnimi glasbenimi zgoščenkami namreč na Japonskem skupno ustvarijo kar 85 odstotkov prodaje. Zato ne preseneča, da se je skupna vrednost prodaje spletne glasbe na Japonskem iz preračunanih 778 milijonov evrov leta 2009 v letu 2013 zmanjšala na vsega preračunanih 31 milijonov evrov.
Radi imajo drugačen občutek
Strokovnjaki ocenjujejo, da so glasbene zgoščenke v deželi Vzhajajočega sonca še vedno priljubljene iz dveh razlogov. Prvi je nedvomno povezan z izjemno kompleksno politiko licenciranja glasbe, kar je mnoge ponudnike spletne glasbe odvrnila od pričetka ponujanja njihovih storitev na Japonskem.
Drugi razlog za priljubljenost glasbenih zgoščenk pa najdemo japonski kulturi. Nakup zgoščenke namreč "ponuja" povsem drugačen občutek, saj ob nakupu imamo v roki fizičen izdelek, medtem ko pri prenosu glasbe s spleta ostane zgolj programska koda, ki pa kakopak ni vidna v fizični obliki. Kljub izjemni navezanosti Japoncev na glasbene zgoščenke so strokovnjaki prepričani, da bodo te tudi na Japonskem morale iti prej ali slej v pozabo.