Razkrivamo. Mariborsko podjetje CPM, ki je glavni izvajalec del pri predoru Markovec, je nedavno podalo zahtevo po priznanju dodatnih stroškov. Ti naj bi dosegli okoli 4,5 milijona evrov. Med vzroki, ki so jih navedli v zahtevi, so tudi višji stroški prevoza izkopnega materiala do deponije.
Včeraj so nam na Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars) povedali, da so večino zahtevkov zavrnili kot neutemeljene, “določene pa mora CPM dopolniti in posredovati v pregled nadzornemu inženirju na tem projektu, DDC svetovanje inženiring".
Kam vse je šel izkop
Kot smo neuradno izvedeli, so tovornjaki izkopni material iz predora vozili tudi na gradbišče koprskega stadiona. “Govoric ne komentiramo. Dejstvo je, da je izvajalec izkopni material sprva tudi z izolske strani odvažal na deponijo na Kozini (Železni most), ker deponija Šared iz objektivnih razlogov ni bila pravočasno urejena," so nas odpravili na Darsu. Ker so naši viri vztrajali, da so tovornjaki material vozili tudi na gradbišče stadiona, kjer naj bi ga na nogometnem in atletskem delu odložili v višini metra in pol, smo vprašali še na DDC svetovanje inženiring. Ob tem so na Darsu sicer menili, da njihovih izjav nimamo kaj preverjati. “Res je, od 400 do 450 tisoč kubičnih metrov flišnatega materiala je bilo iz predora odpeljanega na gradbišče stadiona,” nam je potrdil Marjan Ortar iz DDC svetovanje inženiring. Napoveduje, da se bodo s CPM glede odvoza izkopa na Kozino še usklajevali, o preostalih zahtevkih CPM bodo presodili v roku dveh tednov, za večino navedkov v zahtevi pa po njegovem CPM doslej ni podal zadostnih argumentov.