"Naš spletni sistem za registracijo obiska ljubljanske trgovine, ki je bil lansiran danes zjutraj, se zaradi izjemnega zanimanja potencialnih kupcev sooča s tehničnimi težavami. Za nastale nevšečnosti se opravičujemo. Naši strokovnjaki si močno prizadevajo za obnovitev sistema v najkrajšem možnem času. Hvala za vašo potrpežljivost in razumevanje," so dopoldne sporočili iz trgovine Ikea v Ljubljani, kjer so danes začeli sprejemati spletne rezervacije za obisk trgovine.
Brez registracije vstop v trgovino ni mogoč
Ikeo v ljubljanskem BTC bodo odprli v četrtek, 25. februarja, zaradi protikoronskih ukrepov pa se bo v trgovini, ki skupno obsega 22.000 kvadratnih metrov nakupovalnih površin, hkrati nahajalo le 700 ljudi. Da bi se izognili gneči in čakanju pred vrati, so v Ikei uvedli sistem registracije preko spleta. Rezervacija je brezplačna, režim predhodne registracije pa bodo v Ikei obdržali do izboljšanja epidemioloških razmer.
DOPOLNJENO: Kot je bilo v popoldanskih urah razvidno s spletne strani trgovine, prostih terminov za četrtkov obisk trgovine ni več. Okoli 18. ure je bilo na voljo še nekaj več kot sto terminov v petek, 26. februarja po 13.15. Termine je možno rezervirati za en teden v naprej.
Kupce pozivajo, da nakup končajo v dveh urah
V registraciji je potrebno izbrati število oseb za rezervacijo termina, pri čemer je možno prijaviti največ pet oseb, izbrati datum in uro želenega obiska, vnesti svoje ime in e-poštni naslov ter potrditi rezervacijo. Vstopnico kupci prejmejo po elektronski pošti, z njo pa lahko ob času, ki ga izberejo, vstopijo v trgovino. Obisk trgovine naj bi trajal največ dve uri.
"Zaradi epidemioloških razlogov, obstaja možnost, da nam ne bo uspelo sprejeti vseh, ki nas želijo obiskati ob izbranem terminu," še sporočajo z Ikee.
Ikeino trgovino v Ljubljani, smo si včeraj že ogledali novinarji. Več tukaj.
Velik interes kupcev
Za nakup v Ikeini trgovini v Ljubljani je velik interes, na kar kaže tudi podatek, da je njihove družinske kartice samo v prvih sedmih dneh jo je naročilo 45.000 ljudi. Ko se bodo okoliščine normalizirale, v ljubljanski trgovini pričakujejo okoli dva milijona obiska letno.
Kupci bodo lahko izdelke kupili v trgovini, jih naročili prek spleta, vključno z dostavo, lahko jih bodo prevzeli sami. Poleg Ljubljane bodo prevzemno točko vzpostavili tudi v Mariboru.