Svetovno znana veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's je v sodelovanju s hrvaškim podjetjem Kraš našim južnim sosedom začela ponujati nov okus sladoleda McFlurry Kraš Napolitanke.
"Projekt McFlurry Kraš je usmerjen v krepitev prepoznavnosti blagovne znamke in približevanju potrošnikom," so za hrvaške medije povedali v Krašu. "Naše napolitianke so že same po sebi močna mednarodna znamka, katere potencial želimo razvijati tudi v prihodnosti. Kraš izvozi okoli 35 odstotkov skupne proizvodnje napolitank, samo v Savdsko Arabijo več kot štiri milijone kilogramov na leto." Močno tržišče ima tudi v Sloveniji, ZDA in v Avstraliji.
Cordon Blue in perutničke s Ptuja
Ameriški velikan hitre prehrane sicer svoje stranke po vsem svetu že leta nagovarja s ponudbo lokaliziranih jedi, kot so rezanci v azijskih državah, sendviči z bagetami v Franciji ter hamburgerji z mocarelo v Italiji. Pretekli teden so lokalno obarvan sladoled ponudili tudi na Hrvaškem.
V Sloveniji sodeluje s Perutnino Ptuj, od koder prihajajo meso za končne izdelke ter nekateri končni proizvodi. Skupaj so razvili tudi dva izdelka, in sicer Cordon Blue in perutničke.