Slovenija
34 ogledov

Hervis opozarja: "Kupce čaka neprijetno presenečenje"

Hervis Žurnal24 main
Hervis opozarja kupce, da se v zadnjem obdobju na spletu in prek ostalih medijev pojavljajo različne zavajajoče nagradne igre, ki poskušajo udeležence zavesti, da jih organizirajo oziroma so v njih udeležene uveljavljene blagovne znamke in podjetja, med drugimi tudi Hervis.

"Podjetje Hervis Šport in moda d.o.o. ni organizator teh nagradnih iger. Prav tako podjetje za izvedbo teh nagradnih iger ni pooblastilo tretje osebe, ni izdalo ustreznih soglasij in ni nikakor povezano z izvajalci. Zato Hervis strankam močno odsvetuje sodelovanje v tovrstnih prevarantskih nagradnih igrah, saj se bodo s tem včlanili v t. i. SMS-klub in naročili na prejemanje dragih plačljivih kratkih sporočil SMS, ki lahko občutno povišajo njihov račun za mobilno telefonijo," opozarjajo pri Hervisu.

Žrtev čaka velik račun za telefon

"Žal kupce, ki so žrtve organizatorjev prevarantskih nagradnih iger, čaka neprijetno presenečenje v obliki visokega računa za mobilni telefon," je povedal Simon Draganič, vodja marketinga v podjetju Hervis Šport in moda. "Vse nagradne igre, ki jih organiziramo ali pri katerih sodelujemo pri Hervisu, so vedno objavljene na spletni strani www.hervis.si, na naši Facebook strani Hervis d.o.o ali v naših poslovalnicah. Če kupci niso prepričani, da gre za nagradno igro, ki jo prireja Hervis, naj to preverijo na navedenih mestih in se tako zavarujejo pred nepredvidenimi stroški."

Pri Hervisu kupcem, ki so žrtve prevarantov, svetujejo, da se čim prej odjavijo iz SMS-kluba in tako preprečijo nadaljnje stroške, za pomoč pa naj se obrnejo na svojega mobilnega operaterja in pristojne državne institucije, kot je Tržni inšpektorat Republike Slovenije, kjer lahko ukrepajo, če ponudnik tudi po pozivu ne bo prenehal s pošiljanjem plačljivih sporočil SMS. Prav tako vsem priporočajo, da pred sodelovanjem v nagradnih igrah, ki zahtevajo pošiljanje kratkega sporočila SMS, vedno preberejo drobni tisk, preverijo spletno stran ponudnika ter se pozanimajo o pogojih sodelovanja in še posebej o ceni tovrstnih sporočil.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.