Narasle reke so v osrednji Sloveniji podrle več mostov, med drugim veliko mostov v Komendi, Domžalah in Kamniku. Pazljivo, če se podajate na ceste. Naš fotograf Saša Despot je bil v nedeljo v Beričevem, kjer fotografije razkrivajo razdejan most čez Kamniško Bistrico.
Projektant mostov Marjan Pipenbaher je v sobotnih večernih poročilih na nacionalni televiziji dejal, da so slovenski mostovi dobro vzdrževani, problematične pa so občinske investicije. Kot problematično pri hudourniških rekah je izpostavil podpore mostov, ki ne bi smele biti v koritu reke. Drugačna gradnja bi podražila projekte za do 20 odstotkov, pri čemer pretočnost reke ne bi bila okrnjena, hkrati pa bi bilo vzdrževanje mostov olajšano.
Na Koroškem, Štajerskem, v Zasavju, osrednji Sloveniji po neurju ostajajo zaprte številne ceste. Na prometno-informacijskem centru opozarjajo, da se razmere ves čas spreminjajo. Voznike pozivajo, naj upoštevajo navodila dežurnih služb in ne vozijo na poplavljena območja ali na zaprte ceste.
Pipenbaher, ki je bil projektant viadukta Črni Kal in mosta na Pelješac, je izpostavil, da so pri hudourniških rekah hitrosti vode ogromne, ključnega pomena pa je, da je most postavljen višje, brez podpor v vodi.
Za tako amatersko izvedeno obnovo mostu, star je malo več kot dve leti,bi moral nekdo odgovarjati ne le materialno ampak tudi kazensko.
Če obnova sploh pride v upoštev. Čisto možno je, da se bo gradilo na novo in ta most ne bo na prioritetni listi...
In zdaj bo obnova trajala 3 leta