Predstavniki družbenega omrežja Facebook so tako na svetovnem mobilnem kongresu v Barceloni mobilnim operaterjem ponudili roko, da bi v skupnem nastopu od mobilnih uporabnikov iztisnili kakšen dodaten evro.
V zadnjih letih so namreč mobilni operaterji zaradi spletnih trgovin Googla in Appla, v katerih uporabnikom ponujajo številne aplikacije in glasbene datoteke, izgubili večji del prihodkov. Prav tako zaradi Facebooka občutijo upad prihodkov pri storitvah, kot so na primer MMS in SMS.
"Facebook in mobilni telefon sta ustvarjena drug za drugega," je dejal predstavnik Facebooka Bret Taylor. Ob njihovi prvi javni objavi ponudbe delnic drugega februarja letos so pri Facebooku ugotovili, da je kar več kot polovica od 845 milijonov njihovih aktivnih uporabnikov na Facebook prišlo prek mobilnih telefonov.
Applu in Googlu bi kradli prihodke
Taylor ob tem meni, da bi lahko mobilni operaterji igrali pomembno vlogo pri zaračunavanju vsebin na Facebooku.
Potencialno bi tako lahko mobilni operaterji v svoje roke prenesli prihodke od 30 odstotkov vsebin, ki jih lahko najdejo uporabniki v Googlovih in Applovih spletnih trgovinah.
Facebook bi se tako povezal z osmimi največjimi mobilnimi operaterji na svetu, kot na primer špansko Telefonico, ameriškimi AT&T in japonsko Softbank.
Kot nalašč za tiste brez kreditnih kartic
Sodelovanje med operaterji in Facebookom bi največ sadov lahko obrodilo predvsem v tistih državah (na primer Indiji in Nigeriji), kjer uporabniki nimajo dostopa do spletnih trgovin z aplikacijami.
Na svoj račun bi lahko končno prišli tudi tisti uporabniki, ki ne posedujejo kreditnih kartic, s katerimi bi lahko kupovali po svetovnem spletu.