Skrbi vlagateljev, da Facebook ni dobičkonosen, so se uresničile. Kar 80 odstotkov uporabnikov tega socialnega omrežja še nikoli ni kupilo izdelka ali naročilo storitve, za katere oglas so zasledile na Facebooku.
Priljubljenost Facebooka upada
Raziskava je pokazala tudi, da kar 34 odstotkov ljudi Facebook uporablja manj časa kot pred šestimi meseci. Takih, ki mu nameniijo več časa, pa je le petina.
Ti izsledki dokazujejo, da Facebook svoje priljubljenosti – ima več kot 900 milijonov uporabnikov – ni sposoben izkoristiti. "To dokazuje, da mora Facebook še veliko storiti, da bo njegovo oglaševanje učinkovitejše in bolj privlačno za ljudi," trdi analitičarka Debra Williamson.
Facebook Nutteli povečal prodajo
V Facebooku raziskave niso želeli komentirati, so pa poudarili, da so različne raziskave pokazale, da oglaševanje na Facebooku povečuje prodajo. Nutteli naj bi tako narasla za 15 odstotkov.
Raziskava je bila opravljena konec maja in začetek junija na vzorcu nekaj več kot tisoč Američanov. 21 odstotkov anketirancev na Facebooku ni imelo odprtega svojega računa.