Referendum. Urad vlade za komuniciranje za pripravo svojih dveh kampanj – za referendum o pokojninski reformi in o delu na črno – ni izvedel postopka javnega naročanja. Iz urada so pojasnili, da so pri agencijah naročali različne storitve, ki pa so bile skupno ocenjene na manj kot 20 tisoč evrov brez davka, ki je mejna vrednost, nad katero mora biti izveden postopek javnega naročila. Za kampanjo o pokojninski reformi bo vlada porabila 105 tisoč, za kampanjo o delu na črno pa 95 tisoč evrov. “Vlada se je iz načelnih razlogov odpovedala sredstvom za izvedbo referendumske kampanje o zakonu o arhivih,” so poudarili v vladnem uradu.
Za ti dve kampanji so sicer angažirali agenciji F2 in Innovatif, obe iz skupine Futura. Prva je pripravila kreativno strategijo za obe kampanji, nabor ključnih sporočil, grafike in logotipe, druga pa je zasnovala spletno mesto, profil na Facebooku in Twitterju ter izdelala sporne virtualne oglase.
Urška Čepin proti: tretji del
Video Bojana Emeršiča govori “za” reformo, video Urške Čepin “proti” reformi pa je menda razdeljen na tri dele in primeren za ločeno ali skupno predvajanje. Ali bodo po fiasku s prvima deloma predvajali tudi tretjega, na vladi ne želijo izdati; pravijo namreč, da ne morejo posredovati informacij “taktičnega značaja”. Po Urškinem videu o tajkunih in delu do smrti naj bi tretji del govoril o Grčiji.
29
ogledov
Dve Futuri brez javnih naročil
Kampanja. Za arhive ne bodo zapravljali.