Slovenija
86 ogledov

"Dule, a pol smo mi proti?"

(Foto: YouTube) Žurnal24 main
Vlada je dva tedna pred referendumom o pokojninski reformi stopila na plin in v kampanjo vključila Urško Čepin. Video nosi naslov Urška je proti, v njem pa ta pride do spoznanja, da reforma morda ni slaba.

Naročnik spletnega videa je urad vlade za komuniciranje, nam je potrdil njegov vodja Darijan Košir.

"V prejšnji predreferendumski kampanji za malo delo smo videli, da nasprotniki zelo učinkovito izkoriščajo YouTube za animiranje nasprotnikov, zato smo za to kampanjo oglaševalski agenciji, s katero sodelujemo, naročili podobno taktiko."

Končni izdelek nam je bil zelo všeč, želeli smo, da ljudje ob ogledu videa začnejo razmišljati.
Darijan Košir

Ideja agencije Futura je bila, da ustvarijo video, ki s pomočjo parodije odgovarja na argumente nasprotne strani, v prvi vrsti prvaka upokojenske stranke Karla Erjavca in sindikalnih vodij, pove Košir in doda, da je bila Urška Čepin izbira agencije.

Video je namenjen izključno objavi na kanalu YouTube, pravi prvi mož vladnih odnosov z javnostmi in napoveduje, da bodo že v prihodnjih dneh sledili novi videi. Tudi v njih bo imela glavno vlogo Urška, ki sicer na Info TV opravlja tudi vlogo napovedovalke vremena.

Urška razmišlja
V oglasu Urška sprva deluje kot nasprotnica reforme in niza podatke o tem, kako bi lahko milijonski primanjkljaj v pokojninski blagajni zapolnili z razlastitvijo tajkunov. A nato prizna, da bi se morali že čez mesec in pol spomniti kaj novega.

Urška, ki med drugim "slovi" po plastičnih operacijah, nadaljuje z ugotovitvijo, da bo treba delati do smrti in da se utegne zgoditi, da se bo kirurg med operacijo zgrudil. Sledi preblisk in vprašanje, očitno namenjeno producentu: "Dule, a pol smo mi proti?"

Oglas si lahko ogledate na tej povezavi.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.