Ljubljana. Petrol je v Dnevniku, Delu in Financah objavil oglase, v katerih se odziva na članek iz Dnevnika. Koliko so stali, niso odgovorili, po ceniku pa je strošek približno osem tisoč evrov.
Članek, ki je bil objavljen v soboto, je razkril, da po novem tudi Petrol kupuje letalske vozovnice v agenciji Escape, ki je v lasti partnerja Simone Dimic, desne roke Boruta Pahorja. Navedel je tudi dobre poslovne rezultate agencije. V Petrolu so povedali, da to bralcu daje zmoten občutek o visokih vsotah poslovanja med družbama. Kupili so namreč le dve letalski vozovnici, vredni skupno 847 evrov, Escape pa je bil najugodnejši ponudnik.
Stališče. “Cena zakupa oglasnega prostora je po naših ocenah tveganja škode manjša, kot bi lahko bila povzročena škoda Petrolu brez ustrezne komunikacije realnega stanja,” pojasnjujejo. Na vprašanje, zakaj niso raje zahtevali objave prikaza nasprotnih dejstev, ki ga omogoča zakon o medijih in ki je brezplačen, niso odgovorili.
Malo nenavadno
Na vprašanji, ali se ni o Petrolu pisalo že kaj, kar je bolj prizadelo njegov ugled, pa niso objavili oglasa, in ali meni, da so se tokrat tako odzvali, ker je bila puščica uperjena v politični vrh, pa je povedala, da ne more odgovoriti.
“Gotovo ne gre za utečen način komuniciranja,” je dejal Kristijan Verbič, predsednik Vseslovenskega združenja malih delničarjev. Komentirati pa ni želel, saj ne ve, kaj je upravo privedlo do tega. Največji delničarji Petrola (Slovenska odškodninska družba, Kapitalska družba in Hypo) pa na vprašanje, kaj menijo o taki komunikaciji, niso odgovorili.