Situacija v podjetju je še posebej slaba, kar se tiče honorarnih sodelavcev. "Nekateri še niso bili plačani za delo, ki so ga opravljali v marcu, drugi so dobili honorarje za mesec april, nekaj računov pa je celo odprtih še za februar," pravi naš sogovornik.
Ocenjuje, da je v podjetju, ki ima 68 zaposlenih, honorarcev več kot sto. Dodaja, da pa jih je "zagotovo vsak dan manj". Honorarji naj bi se sicer postopoma izplačali prihodnji teden.
Računajo na preživetje znamk, če že ne podjetja
"Klima v podjetju je slaba, negotovost slabo vpliva tudi na naše delo," nam je potožil. Dodaja, da je "večina sodelavcev zaradi revij, ki jih soustvarjajo že več let, in zaradi dobrega sodelovanja znotraj uredništev v preteklosti pripravljena počakati, da se stvari izkristalizirajo".
Novinarji pričakujejo, da se bodo rešile vsaj blagovne znamke, medtem ko glede usode samega podjetja niso tako optimistični.
Se revije še pripravljajo? "Revije bodo s strani novinarjev narejene, tisk in distribucija pa sta odvisna od poravnanja obveznosti," pravi naš sogovornik in dodaja, da dodatnih pojasnil s strani vodstva na to temo na Delu Revijah niso dobili.