Potem ko je bil predor Karavanke od zgodnjih jutranjih ur zaradi nesreče zaprt, je zdaj normalno prevozen. Kljub temu je kolona vozil še vedno pred priključkom Hrušica.
Do nesreče je prišlo v jutranjih urah, ko je tovorno vozilo trčilo v steber galerije. Vlečno vozilo je zapeljalo prek mostu in obviselo, prikolica pa je obstala na mostu. Ob trčenju je tovornjak še zagorel.
Jeseniški gasilci so avstrijskim kolegom z avtolestvijo pomagali rešiti voznika iz viseče kabine tovornega vozila. "Ko smo ob 4.40 prišli na prizorišče nesreče, so bili tam že avstrijski gasilci, ki so že sanirali požar," je pojasnil Peter Zupan, vodja slovenskega dela intervencije, v kateri je s štirimi vozili sodelovalo osem gasilcev. "Sprednji del tovornjaka je visel čez most, prikolica pa je bila na voznem delu ceste. V tovornjaku je bil z varnostnim pasom pripet voznik in ker je bil nedostopen, smo poklicali avtolestev."
"Ko so iz vozila rešili voznika, ni več kazal znakov življenja," je za avstrijske medije povedal predstavnik lokalnih gasilcev Wolfgang Gabrutsch. Po navedbah policijskega inšpektorja iz Beljaka Markusa Dexla je v nesreči umrl 41-letni voznik iz Kranja.
Poškodovani steber zamenjan
V avstrijski družbi za avtoceste Asfinag so sprva napovedovali, da bi sanacija lahko trajala dalj časa, saj niso vedeli, kako je s statično stabilnostjo stebra galerije, v katerega se je zaletel tovornjak. A so popoldan poškodovani podporni steber že odstranili in ga zamenjali z nadomestnim.
pa poglejmo koliko se dela pri prevoznikih in na koncu je zopet kriv najmanši člen!(šofer ki je v suženskem odgovornostnem primežu) Vsi ti tovornakarji so kronično utrujeni in to samo zaradi neustreznosti zakonov ,ki se sprejemajo pod pultom! Če samo… ...prikaži več pogledamo, da so 2 do 4 dni doma na mesec nam je vse jasno! Lahko govorimo o nekem zastoju srca,preutrujenosti,prižiganju cigaret...samo vsi vemo za kaj se gre.