Kot so zapisali na spletni strani uprave za zaščito in reševanje, se je ob 8.14 uri na relaciji železniške proge Nova Gorica–Most na Soči potniški vlak zaletel v delovni stroj na progi. Pri tem je en delavec dobil težje telesne poškodbe.
Čez Sočo so poškodovanega prepeljali z gumenjakom
Na pomoč so takoj prihiteli gasilci iz Tolmina in Mosta na Soči ter reševalci iz tamkajšnega zdravstvenega doma. Zaradi hudih poškodb so voznika bagerja s helikopterjem prepeljali v UKC Ljubljana: "Gasilci reševalce na kraj nesreče pripeljali s čolnom, kjer so med tem prisotni nudili pomoč poškodovanemu delavcu. Reševalci in gasilci so poškodovanega oskrbeli, s čolnom prepeljali do Modreja ter predali v nadaljnjo oskrbo ekipi helikoptersek nujne medicinske pomoči," še piše na spletni strani uprave za zaščito in reševanje, kjer pojasnjujejo, da so gasilci posredovali zaradi težko dostopnega terena.
Zakaj je bil delovni stroj na progi?
Po prvih zbranih podatkih je 40-letni voznik delovnega stroja za slovensko železniško podjetje opravljal različna dela, prav tako je na kraju dogodka v navedenem času razna dela izvajala manjša skupina delavcev, so pojasnili na policiji.
Pri trčenju potniškega vlaka se je žlica delovnega stroja zataknila za odbojni del vlaka, tako da je vlak bager za seboj vlekel še nekaj deset metrov. Pri tem se potniški vlak ni iztiril.
Policija je na kraj dogodka napotila tudi tolminske policiste in novogoriške kriminaliste. Okoliščine nesreče še ugotavljajo, glede na ugotovljena dejstva pa bo sledil ustrezen ukrep, je dodal Dean Božnik z novogoriške policijske uprave. O nesreči so obvestili tudi preiskovalnega sodnika in državno tožilstvo v Novi Gorici.
Potniki niso poškodovani
Iz Slovenskih železnic so sporočili, da je vlak v delovni stroj trčil med postajama Anhovo in Most na Soči. Potniki in strojevodja po prvih informacijah niso poškodovani, kar so potrdili tudi na policiji.
Proga bo zaradi preiskave nesreče do nadaljnjega zaprta, za potnike pa so organizirani nadomestni avtobusni prevozi.
dezurni@zurnal24.si
to je totalna krivda železnic ker so želeli prej da začnejo in niso opozorili da prihaja vlak...
Ni mi jasno kako da niso dobr načrtoval kdaj dela delat. Sej gre za neki najbl osnovnga in najbl pomembnga za varnost na železnici. Varnost je pa vedno na prvem mestu!
In pri nas bi se radi vozili z vlaki s hitrostjo 160 km na uro???