"Pogosti uporabniki slovenskih avtocest so po ugotovitvah zadnjega merjenja v povprečju nekoliko bolj zadovoljni kot v predhodni primerljivi meritvi, ki je bila opravljena decembra 2011. Zadovoljstvo uporabnikov se je v povprečju povečalo za 3,1 odstotka in tako še vedno ohranja pozitiven trend rasti," so zapisali na Družbi RS za avtoceste (Dars).
Med najpomembnejšimi dejavniki zadovoljstva uporabnikov so razumljivost prometne signalizacije v času del in zastojev, v predorih, razumljivost znakov in označb na avtocesti, pluženje snega in redno vzdrževanje.
Na zadovoljstvo pa še najmanj vplivajo primernost izvedbe nadzora uporabe vinjet, informativni prikazovalniki hitrosti in gostinska ponudba na počivališčih.
Pravičneje plačilo po kilometru
55 odstotkom anketiranih bi se sistem plačevanja cestnine po prevoženem kilometru zdel pravičnejši, 15 odstotkov vprašanih pa nasprotuje takšni ureditvi. Če bi se uveljavil tak sistem plačevanja, bi jih avtocesto v enaki meri uporabljalo 78 odstotkov, 13 odstotkov pa bi se jih vozilo več.
Odstranitev cestninskih postaj več kot polovica vprašanih povezuje z večjo varnostjo.