Cedevita nas od nekdaj povezuje z domom, druženjem na igriščih in v parkih, s športnimi dejavnostmi, osvežitvijo. Če ta Cedevita zbuja nostalgijo, nova Cedevita pripoveduje novo zgodbo: svežo, drugačno, navdihujočo, aktivno in urbano zgodbo, ki ji verjamemo, zahvaljujoč zapuščini Cedevitinih izdelkov.
Nova Cedevita stopa korak dlje, kot »sprožilec« dobrega počutja. S svojim svežim odmerkom vitaminov poziva k aktivnosti, ustvarjalnosti, vztrajnosti, motivaciji, moči in zavzetosti ter s tem spomni na vse značilnosti pomena svoje prepoznavne oranžne barve, ki jo je glede na nov oranžni logotip mogoče najti na vsakem novem pakiranju.
Nova Cedevita poziva k zabavnim dejavnostim na prostem, ki uporabljajo urbane elemente parkov in igrišč, kot so na primer klopi, ki postanejo oprema za fitnes. Cedevita GO! odslej nastopa le pod imenom Cedevita, s čimer je dosežena absolutna konsistentnost Cedevitine ponudbe izdelkov in so vsi izdelki združeni pod skupni imenovalec, to pa je svež odmerek vitaminov.
Nova Cedevita rada uporablja mestne reke in jezera ter kolesarjenja kot prevoznega sredstva, s čimer spodbuja zdrav način življenja ob rekreaciji in zabavi. Tako želi ponuditi svež odmerek energije, ki ga vsak med nami potrebuje za soočanje s prihodnjimi izzivi.
Svež odmerek vitaminov je resnično svež, saj Cedevitin prašek ohranja stabilnost vitaminov. V trenutku, ko ga zaužijemo, zagotavlja njihovo polno učinkovitost. Vitamini zmanjšujejo utrujenost in izčrpanost, ščitijo celice pred stresom in prispevajo k normalnemu delovanju srca in imunskega sistema.
Z novim dizajnom so na trg uvedeni tudi novi Cedevitini okusi: bezeg in limona s stevijo je nov okus s 35 odstotki manj sladkorja iz segmenta izdelkov »On the Go« (na poti), bezeg in limona v 200-gramski embalaži ter okus mente in limone, izključno za segment gostinstva.